چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بانک » بی نیازی شهروندان به شعب با خدمات بانک شهر

بی نیازی شهروندان به شعب با خدمات بانک شهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: بانک شهر توانسته با ارایه خدمات نوین بانکی شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز کند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، تقی کبیری با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حرکت کنند، گفت: شهروندان باید بتوانند با خدمات رسانی بی وقفه بانک‌ها ، خدمات مورد نیاز بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که کاهش وقت و صرفه جویی در زمان مردم باید از سوی بانک ها در نظر گرفته شود، افزود: بانک شهر با ارایه خدمات نوین در غالب شهرنت‌ها توانسته خدمات ممتازی به شهروندان ارایه کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این نوع خدمت رسانی در حوزه پولی و مالی آثار بسیار مثبتی در حوزه خدمت رسانی به مردم و گردش مالی بانک خواهد داشت.
وی با بیان این‌که ارایه خدمات نوین بانکی گردش مالی در چرخه اقتصادی را تسهیل می کند، گفت: باید تمام بانک‌های ما در کشور به سمت و سوی ارایه خدمات الکترونیکی و دولت الکترونیک حرکت کنند.
کبیری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزی به مردم نقطه قوتی است که منجر به رضایتمندی آنان از سیستم بانکی می‌شود.

* کد خبر: 4672

این را نیز بررسی کنید

اولین گام بانک پارسیان برای تحقق شعار سال با صدور نخستین اوراق گام

در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های بانک پارسیان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *