دوشنبه , ۳ مهر ۱۴۰۲

سهولت دسترسی به خدمات صندوق تامین خسارت بدنی

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: مردم برای بهره مندی از خدمات صندوق به دلالان نیازی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر علی جباری افزود: یکی از اقدامات اساسی ما در صندوق قطع ارتباطات مؤسسات، دلالان و برخی وکلا بود که با فریب مردم بخش زیادی از خسارت ، حتی تا پنجاه درصد آن را می گرفتند.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت بدنی کشور با اشاره به برخی تبلیغات شرکتها مبنی بر وصول خسارت از صندوق، افزود: با توجه به وضعیت حقوقی پرونده های صندوق و ماهیت پرداخت ها، این تبلیغات مشکل دارد و صندوق حق شکایت را برای خود محفوظ می داند.

کد خبر: 4441

این را نیز بررسی کنید

انتصاب معاون پشتیبانی و منابع انسانی بیمه اتکایی امین

با حکم دکتر خوش‌کیش مدیرعامل بیمه اتکایی امین ، حسین اشرفی به سمت معاونت پشتیبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *