پنج شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » برگزاری همایش روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین

برگزاری همایش روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین

همایش سراسری روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، به منظور بررسی عملکرد شعب و تبیین اهداف و سیاست‌های اجرائی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این همایش با حضور مدیرعامل، معاونت فن‌آوری اطلاعات، معاونت اعتبارات و بین‌الملل، معاونت عملیات بانکی، مدیریت اعتبارات و نظارت، مدیریت شعب استان تهران، مدیریت حقوقی و روسای شعب استان تهران از ساعاتی قبل کار خود را آغاز کرد.
در ابتدای مراسم امیر بهرامی‌نیا مدیریت شعب استان تهران با ارائه آمار، وضعیت شعب استان تهران را بررسی و اهداف و سیاست‌های اجرائی بانک را برای روسای شعب تشریح کرد.
بهرامی‌نیا با تاکید بر اهمیت مشتری مداری و ایجاد تمایز در ارائه خدمات بانکی افزود: امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف درک صحیح از نیاز و خدمات‌رسانی همراه با خواست مشتریان سنگینی می‌کند.
بنابراین آنچه در این میان می‌تواند به حفظ مشتریان و وفاداری آنها منجر شود، ارائه خدمات با کیفیت و تعامل مناسب بین مشتری و پرسنل شعب خواهد بود.
وی همچنین در ادامه سخنان خود نکاتی را در خصوص ایجاد انگیزه در پرسنل و برگزاری جلسات داخلی در شعب و مسائل مربوط به وصول مطالبات عنوان و پاسخگوی سوالات روسای شعب در زمینه های مختلف بود.
مدیرعامل بانک ایران زمین در همایش روسای شعب استان تهران گفت: توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن، نکته ایست که می‌تواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند و هدف بانک‌ها همین است.
عبدالمجید پورسعید با تشریح شرایط امروز نظام بانکی کشور اظهار داشت: در حال حاضر نظام بانکی کشور شرایط خاصی را تجربه می‌کند و ما باید بدانیم در چه فضایی و در چه شرایطی قرار داریم، در حقیقت امروز نظام بانکی شرایط کار واقعی را تجربه می‌کند.
وی با اشاره به حرکت بانک‌ها به سمت ارائه خدمات بانکی در یک فضای رقابتی و فشرده گفت: ماحصل شرایط امروز باعث شده است تا بانک‌ها کار ناب بانکی و خدمات بانکداری مبنای فعالیت بانک‌ها باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین تصریح کرد: بانک‌هایی از این شرایط عبور خواهند کرد که در این زمینه درست حرکت کنند و تمام انرژی و امکانات خود را برای ارائه خدمات بانکداری مطلوب صرف کنند، تا بتوانند از این دوران گذار عبور و موجبات توسعه و ارتقاء خدمات بانکی را فراهم کنند.
وی افزود: در حقیقت بخشی از فعالیت بانک‌ها به عنوان واسطه‌گری وجوه به سمتی خواهد رفت که ارائه خدمات مناسب و کیفی، ملاک انتخاب بانک توسط مشتریان خواهد بود.
پورسعید با تاکید بر اهمیت بانکداری الکترونیکی گفت: امروزه بانک‌ها حرکت خود را در مسیر بانکداری الکترونیکی متمرکز کرده‌اند و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن چیزی که می‌تواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند هدف بانکها است و قطعاً این حوزه تاثیرش را بر درآمدزایی و سودآوری بانک نشان خواهد داد و در حقیقت بانک‌هایی که خدمات متمایز و کیفی برای مشتریان ایجاد کنند، حتما موفق می‌شوند.
وی در جمع‌بندی سخنان خود در این همایش ابراز امیدواری کرد همه این موارد در برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در این حوزه در حال انجام است به کمک نیروهای صف و ستاد بزودی به ثمر خواهد نشست.

* کد خبر: 4439

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

افزایش قابل توجه وصول مطالبات غیرجاری در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توانسته است با اعمال سیاست های کنترلی و افزایش تحرک در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *