پنج شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۱
خانه » ویژه » خودمختاری محض در بانک پاسارگاد + صوت

خودمختاری محض در بانک پاسارگاد + صوت

مشتریان بانک پاسارگاد با مشکلی جدی مواجه شده اند که ظاهرا راه حلی هم ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، موضوع از این قرار است که با وجود کسر ۱۰ هزار تومان از حساب مشتریان این بانک بابت ارسال پیامک تراکنش ها، همه این پیامک ها برای مشتریان ارسال نمی شود.

در واقع به صلاح دید بانک پاسارگاد، پیامک تراکنش های برداشت به علاوه پیامک مربوط به تراکنش های واریزی با مبلغ بیش از ۵۰ هزار تومان به مشتریان ارسال می شود.

تصور خبرنگار ما به عنوان یک مشتری بانک پاسارگاد این بود که در قرارداد افتتاح حساب این موضوع درج شده است، اما پس از طرح این موضوع با کارمندان شعبه مرکزی بانک پاسارگاد، مشخص شد که در قرارداد چنین بندی وجود ندارد.

در ادامه این گزارش، مکالمه خبرنگار ما با دو نفر از کارمندان بانک پاسارگاد را می شنوید. در یکی از این فایل ها ادعا شده که همه بانک ها با هم توافق کرده اند برای تراکنش های واریزی کمتر از ۵۰ هزار تومان پیامک ارسال نکنند، در حالی که تصاویر پیوست نشان می دهد دست کم در سه بانک سرمایه، آینده و ملی این روند وجود ندارد.

Screenshot_2016-06-06-06-45-55 Screenshot_2016-09-04-10-34-28 Screenshot_2016-09-04-10-34-12

* کد خبر: 4392

این را نیز بررسی کنید

گام بلند بانک رفاه کارگران برای ایجاد نارضایتی در مشتریان!

در روزهایی که سازمان تامین اجتماعی، مشغول به روز رسانی سامانه قدیمی samt و اجبار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *