جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شعبه نصر بیمه آسیا افتتاح شد

شعبه نصر بیمه آسیا در شیراز همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه نصر شیراز و در سخنانی ، شفافیت مالی را از استراتژی های اصلی هیأت مدیره دانست و گفت : هیأت مدیره بیمه آسیا درصدد حاکمیت استقلال مالی شعب و ارایه صورت مالی شفاف توسط هر استان است؛چراکه با شفافیت مالی می توان به سود و زیان یک واحد اعم از شعبه، باجه و … دست یافت.
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به نسبت خسارت۴۷درصدی بیمه آسیا در چهار ماهه اول سال جاری که شرایط مناسب تری را در میان شرکت های بزرگ و برتر بیمه ای کشور دارد،اظهار داشت: این ویژگی حاکی از موفقیت سیاست های اعمال شده بیمه آسیا در سال ۱۳۹۲ است که نتایج مثبت آن در سال جاری و سال آینده کاملا مشهود خواهد بود.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تصریح این موضوع که کنترل و نظارت یک اصل مهم و پایه در صنعت بیمه و حتی اقتصاد کشور محسوب می شود،بیان داشت:نظارت و کنترل در دو حوزه بیمه های درمان و اتومبیل از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار من این است که این موضوع به طور جد مورد توجه قرار گیرد.
پالایش نمایندگان، تحلیل کارشناسی شعب از استان، توجه به اصول فنی و کارشناسی در گزارش ها، توجه ویژه به نیروی انسانی و شبکه فروش، جدیت در پرداخت حقوق حقه مردم، مدیریت پرونده­های باز و تلاش در رسیدگی به آنها در موعد مقرر، مراجعه و تعامل با دادگاه ها برای جلوگیری از انتقال پرونده های خسارت به ماه های پایانی سال، تحلیل گر مالی بودن مسئولان مالی و روسای شعب، کشف انحراف توسط واحدهای مالی و ارایه گزارش، برخورد با هرگونه تخلف ،کجروی و دفاع از حقوق شرکت و … از دیگر نکات مورد اشاره مدیرعامل در سخنانش بود.
حسین فتحی ادیب، مدیر هماهنگی شعب بیمه آسیا پس از ارایه گزارشی از عملکرد شعب بیمه آسیا در سراسر کشورو اشاره به ضرورت افتتاح شعبه بلوار نصر شیراز ،گفت:تلاش ما مبتنی بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل های استان ها و شهرها در راستای توسعه شعب بیمه آسیا با کمترین هزینه است.
علیرضا کتیرایی، رییس کل شعب استان فارس بیمه آسیا با ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان فارس و اشاره به رشد۱۱/۴درصدی تعداد و۲۴درصدی مبلغ بیمه نامه های صادره در چهار ماهه اول سال جاری به نسبت چهار ماه مشابه سال قبل ،بیان داشت:نسبت خسارت۷۴درصدی استان فارس در سال گذشته به ۵۶درصد کاهش و سهم ۹۱/۳درصدی شبکه فروش از پرتفو به ۹۱/۷درصد در سال جاری افزایش یافته است.
رئیس کل شعب استان فارس بیمه آسیا در ادامه به ایراد سخنانی در خصوص رتبه سوم تولید سرانه استان، رتبه ششم کشوری از نظر تولید، لزوم افزایش نیروی انسانی، پایش نمایندگان ، فعال تر شدن شبکه فروش و تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری بیمه گذاران و … پرداخت.
علیرضا نیکویی،رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان فارس در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه فروش استان،طرح های آتی شبکه فروش برای افزایش کمی و کیفی پرتفوی این استان را برشمرد.
مسعود بادین،عضو هیات مدیره،دکتر نیما نوراللهی،معاون توسعه بازار و شبکه فروش،محمد علی اسمعیل نیا ،مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل و محمود افشاری،مدیر روابط عمومی ،دکتر کاردگر را در این سفر همراهی می کردند.
گفتنی است شعبه بلوار نصر بیمه آسیا در شیراز واقع در بلوار نصر ـ جنب کارخانه آرد سنبله و شماره تماس ۲ ـ ۷۴۳۵۵۵۱ ـ ۰۷۱۳ خدمات بیمه ای را در دو بخش صدور و خسارت به بیمه گذاران ارائه می دهد .

کد خبر: 4380

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *