جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری با همراهی بانک شهر

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به همراهی بانک شهر در عمران شهری گفت: حضور فعال این بانک در پروژه‌های مختلف شهری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و عمران و آبادانی کشور را رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، سید‌احسن علوی با اشاره ارایه خدمات نوین بانکی از سوی این بانک گفت: عملکرد بانک شهر در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک توانسته از بانکداری صرف جدا و به اموری بپردازد که رضایت شهروندی را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با بیان این ‌که تزریق منابع به شهرداری‌ها برای عمران شهری یکی از اقدامات ستودنی بانک شهر است، افزود: سرمایه‌گذاری‌های مثبتی از سوی این بانک صورت گرفته که نمونه‌های آن را در عمران شهرستان‌های مختلف کشور می‌توان دید.

وی با تاکید بر این‌که ثمرات رشد پروژه‌های عمرانی در توسعه اقتصادی کشور مشهود خواهد بود، تصریح کرد: حضور فعال بانک شهر در پروژه‌های مختلف شهری و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمران و آبادانی کشور را رقم زده است.

علوی با اشاره با فعالیت شهرنت‌ها در نقاط مختلف کشور، گفت: ایجاد شهرنت‌ها توانسته بسیاری از دغدغه‌های شهروندی در موضوع فعالیت‌های بانکی را مرتفع کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر این ‌که صرفه‌جویی در هزینه و کاهش اتلاف زمان، ثمرات ایجاد شهرنت‌هاست، افزود: بانک شهر با ارایه خدمات نوین بانکی در قالب شهرنت‌ها توانسته حضور مردم در شعب بانک‌ها را کاهش دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ابراز تمایل بانک شهر برای ارایه تسهیلات به فعالان اقتصادی نشان از توانمندی این بانک در مسیر هزینه کرد منابع در جای صحیح خود دارد.

کد خبر: 4328

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *