سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۹
خانه » ویژه » «بی خبری» بیمه گران نشانه چیست؟

«بی خبری» بیمه گران نشانه چیست؟

در حالی که نظام بانکی سالهاست به لزوم شفاف سازی اطلاعات و تولید خبر واقف شده، اما ظاهرا شرکت های بیمه همچنان از این بخش غافل اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، خبرنگاران هر روز پیامک های متعددی از سوی بانک ها دریافت می کنند که حاوی اخبار تولیدی آنهاست. کمترین و ساده ترین اقدامات انجام شده از سوی بانک ها توسط روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و تقریبا در همه بانک های کوچک و بزرگ، واحدی به نام ارتباط با رسانه و یا اداره اخبار وجود دارد.

در شرکت های بیمه اما همه چیز بر عکس است. جمود خبری کم سابقه ای در شرکت های بیمه حاکم است و دسترسی خبرنگاران نیز به مدیران این صنعت بسیار محدود است. مروری بر اخبار رسمی شرکت های بیمه که بر روی سایت آنها منتشر شده، این ادعا را ثابت می کند.

با این حال در معدودی از شرکت ها، واحد ارتباط با رسانه فعال و تولید خبر در آنها چشمیگر است. این اتفاق نیز بیشتر ناشی از حضور مدیران رسانه ای در بخش هایی از شرکت است. جدول زیر عملکرد روابط عمومی شرکت های بیمه در تیر ماه گذشته و فقط در بخش تولید خبر را نشان می دهد. این «بی خبری» نشانه چیست؟

 

تعداد خبر نام شرکت
۱۲ بیمه مرکزی
۱۹ ایران
۳ آسیا
۳ البرز
۱۱ دانا
۲ پارسیان
۱۰ معلم
۲ کارآفرین
۲ سینا
۰ توسعه
۱۱ رازی
۳ سامان
۲۱ دی
۴ ملت
۳ نوین
۲ پاسارگاد
۲ میهن
۱۷ کوثر
۶ ما
۸ آرمان
۶ تعاون
۱۰ سرمد
۲ تجارت نو

 

* کد خبر: 4153

این را نیز بررسی کنید

ارزیابی بیمه گران از «زنگ بیمه» و پیشنهاد انتقال آن به «شاد»

بیمه مرکزی مدتی است فرهنگ سازی بیمه در میان دانش آموزان را با گنجاندن مفاهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *