مدیر امور بازاریابی بانک شهر، ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک را از مزیتهای رقابتی این بانک دانست.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر سیدعلیرضا سیدصالحی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه با بیان این مطلب اظهار کرد: با حضور پررنگ در چنین نمایشگاههایی شاهد رشد جایگاه رقابتی بانک شهر هستیم.
وی افزود: بانک شهر در دو سال اخیر عملکرد رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه رقابتی خود را ارتقا بخشد که این مهم به واسطه خدماتی بوده که بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی، مشتریمداری و نوآوری در خدمات داشته است.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر ادامه داد: باید نوآوریها در بانکداری الکترونیک و توانمندیها در ارایه محصولات جدید بانکی در چنین نمایشگاههایی به مشتریان معرفی شود.
سیدصالحی با بیان اینکه یکی از بخشهای بزرگ اقتصاد در کل دنیا که بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی(GDP) را تشکیل میدهد، بخش خدمات مالی بورس، بانک و بیمه است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات است و به طور حتم، خدمات جدیدی که بانکها عرضه میکنند، امکان تعامل چندجانبه را فراهم میکند.
برچسب ها بانک شهر
این را نیز بررسی کنید
فروشگاه های تخفیف دار «بله» برای سال تحصیلی جدید
به مناسبت فرا رسیدن پاییز و شروع سال تحصیلی جدید، فروشگاه های فعال در اپلیکیشن …