شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی از اجرای آزمایشی طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش استفاده از خدمات بانکداری نوین مانند اینترنت‌بانک و موبایل‌بانک، یکی از اهداف مهم بانک شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتریان است، گفت: آشنایی مشتریان بانک با خدمات بانکداری نوین و ترویج استفاده از این خدمات در میان آنها در میان‌مدت و بلند‌مدت منافع زیادی خواهد داشت.
وی افزود: در خصوص توسعه این خدمات، طرح بانکیار الکترونیک با هدف گسترش و بالا بردن سطح کیفیت آموزش شهروندان و اطلاع‌رسانی در مورد مزایای بانکداری الکترونیک در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.
کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش برای تغییر رفتار مشتریان و مهم‌تر از آن تغییر نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از امکانات بانکداری الکترونیک، از بین بردن مقاومت ذاتی تکنولوژیکی مشتریان و نیز رفع مشکلات کم تجربه بودن آنان در این زمینه، فعال کردن مشتریان در استفاده بیشتر از خدمات الکترونیکی بانک و استفاده از کانال‌های غیرحضوری دریافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
سرپرست معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه کردن مشتریان از مسائل امنیتی و استانداردهای رعایت شده از سوی بانک، برای افزایش سطح آگاهی عمومی آنها از بُعد امنیتی را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح مشتریان به این باور خواهند رسید که کار با سرویس‌های مختلف بانکداری الکترونیک، ساده و آسان است و کارایی آنها را افزایش می‌دهد.
محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب میدان فردوسی، میدان قدس، شهرری، پاکنژاد و فلکه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.
به گفته وی، بر اساس این طرح، بانکیاران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتریان خوش آمدگویی کرده، از نیازهای آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در خصوص خدمات بانکی یا محصول خاص و بانکداری الکترونیک، پاسخ دهند.
این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی شامل اینترنت‌بانک و موبایل‌بانک‌، معرفی محصولات بانکی که سبب تسهیل در امر دریافت خدمات مشتریان می‌شود از طریق توزیع و توضیح بروشورها و کمک به فرآیند دریافت و راه‌اندازی خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان مانند نصب نرم‌افزار موبایل‌بانک و …، از دیگر وظایف بانکیاران است.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های جدید به منظور گسترش دید و مشتری‌مداری بانک، معرفی خدمات بانکی جدید به مشتریان، تبلیغ خدمات بانکی از طریق مشتریان، جمع‌آوری اطلاعات و خواسته‌های مشتریان بدون هزینه، افزایش درآمدها و سودآوری بانک، کاهش هزینه‌ها در جذب و نگهداشت مشتری و دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت خدمات برای مشتریان، از جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.

* کد خبر: 4083

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

افزایش قابل توجه وصول مطالبات غیرجاری در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توانسته است با اعمال سیاست های کنترلی و افزایش تحرک در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *