یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۹
خانه » ویژه » سرمد و میهن، تندترین و کندترین بیمه گران در رسیدگی به شکایات

سرمد و میهن، تندترین و کندترین بیمه گران در رسیدگی به شکایات

عملکرد بیمه گران در رسیدگی به شکایات بیمه گزاران نشان می دهد که شرکت بیمه سرمد سریع ترین و شرکت بیمه میهن کند ترین واکنش را به این شکایات داشته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، آن طور که عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گزاران نشان می دهد، متوسط مدت زمان پاسخگویی به شکایات بیمه گزاران از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ روز بوده است.

این نتایج نشان می دهد شرکت بیمه سرمد با صرف تنها دو روز، به شکایات رسیدگی کرده است. در رده بعدی شرکت بیمه آرمان با ۳ روز و شرکت های بیمه امید، پارسیان و دی با پنج روز قرار دارند.

از سوی دیگر شرکت بیمه میهن با صرف وقت ۳۶ روز، طولانی ترین زمان را برای رسیدگی به شکایات به خود اختصاص داده است. در ادامه شرکت بیمه البرز با ۲۸ روز و شرکت بیمه سینا با ۲۵ روز، در رده های بعدی قرار دارند.

Untitled

* کد خبر: 3973

این را نیز بررسی کنید

زمزمه تعویق بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه

پس از اعلام رسمی به تعویق افتادن برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین تخصصی صنعت بیمه، این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *