جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور بیمه رازی در نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این زمینه از روز بیستم الی بیست و سوم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به پایگاه خبری خرد و کلان، نمایشگاه فوق که سالانه با حضور جمع قابل توجهی از شرکت های توانمند و بنگاه های اقتصادی داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می گردد، به عنوان یک فرصت ارزشمند در راستای معرفی دستاوردها، خدمات و قابلیت های شرکت های فعال در این حوزه، زمینه را برای انواع همکاری ها، ارائه و عرضه خدمات مهیا می سازد.
شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از شرکت های برتر بیمه ای کشور و با توجه به حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در این نمایشگاه نیز حضور خواهد داشت.گفتنی است در طول ایام نمایشگاه، بیمه رازی ضمن مشارکت جویی از کارشناسان مجرب و مسلط ستادی از مدیران ارشد، مدیران فنی و معاونین شرکت نیز بهره مند خواهد شد.
لازم به ذکر است بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه بیمه رازی از دست آوردهای جدید، خدمات نوین، دریافت مشاوره حضوری توسط کارشناسان مجرب و خرید و صدور بیمه نامه به صورت آنلاین و همچنین از تخفیفات ویژه نمایشگاه تا سقف ۵۰% بهره مند شوند. همچنین غرفه بیمه رازی در سالن ۳۱A (میلاد) واقع می باشد.
نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه لغایت چهارشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

کد خبر: 3930

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *