پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

تایید قانونی بودن شهرنت‌های بانک شهر در شورای شهر

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا جایی که ما در شورا پیگیری و بررسی کردیم، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر هیچ موردی در خصوص سد معبر ندارد و فعالیت ‌آنها کاملا قانونی است.
به گزارش پایگاه خبری خردو کلان، پرویز سروری با اشاره به ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که بانک شهر موفق شده تا در مدت زمانی کوتاه از زمان تاسیس خود، به این سطح از تکنولوژی روز بانکداری دنیا دست یابد و و عملا خدمات منحصر به فردی را به شهروندان تهرانی و کل کشور ارائه کند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرنت‌ها هریک به تنهایی یک بانک هستند که موجب صرفه جویی در وقت شهروندان می‌شود و در هر موقعیتی از شبانه‌روز امکان ارائه خدمات بانکی را دارند که همه این مزایا قابل تحسین و قدردانی است.
این عضو شورای شهر با اشاره به جانمایی شهرنت‌ها گفت: تا جایی که ما در شورای شهر پیگیری و بررسی کردیم، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر هیچ موردی به لحاظ سد معبر ندارد و فعالیت ‌آنها کاملا قانونی است.
وی افزود: در برخی عکس‌های منتشر شده از محل استقرار شهرنت‌ها، با استفاده از تکنیک‌های عکاسی، شکل اشتباهی از جانمایی پیشخوان‌ها به مخاطب نشان داده می‌شود و این تلقی را ایجاد می کند که استفاده غیر‌قانونی از فضاهای شهری شده است، اما بررسی‌های ما چنین موضوعی را تایید نمی‌کند.
سروری در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی ادعایی در خصوص ایجاد سد معبر شهرنت‌ها دارند،آن‌را اعلام کنند تا در شورای شهر بررسی شود، البته تا کنون پیگیری‌های انجام شده، گویای وجود چنین موردی نبوده است.

کد خبر: 3934

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *