شنبه , ۸ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی

نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به خدمات پیشخوان‌های شهرنت گفت: علاوه بر خدماتی که پیشخوان‌های شهرنت به عموم شهروندان ارائه می‌دهند، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی برای نیروی کار داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مهندس مسیح قائمیان با اشاره به میزان اشتغال‌زایی با راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، گفت: در حال حاضر، ۴۹۹نفر در این پیشخوان‌ها مشغول به فعالیت هستند که بنابر برنامه عملیاتی با افزایش تعداد پیشخوان‌ها به ویژه در شهرستان‌ها، تعداد راهبران به هزار نفر افزایش خواهد یافت. به گفته وی، برای هر شیفت در پیشخوان‌های شهرنت یک نفر راهبر در نظر گرفته شده است و با توجه به شیفت‌های هر پیشخوان، این تعداد، بین یک تا سه نفر متغیر است. مسیح قائمیان با بیان این ‌که جانمایی پیشخوان‌های شهرنت توسط کمیته مکان‌یابی بررسی می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی موارد بر اساس استانداردهای این کمیته‌، با مسئولان شهرداری هر استان که پیشخوان در آن شهر نصب می‌شود، توافق می‌شود تا بررسی‌های لازم را در خصوص موارد مختلفی همچون سد معبر، عدم داشتن معارض، وضعیت انشعابات آب، برق، گاز و .. ، صورت گرفته و مجوز لازم از مسئولان مربوطه دریافت می‌شود. قائمیان با بیان این ‌که پیشخوان‌های شهرنت، هم اکنون به عنوان یکی از المان‌های شهری به شمار می‌آید، افزود: طراحی پیشخوان‌ها به گونه‌ای صورت گرفته است که در مناطق نصب‌شده، به عنوان یکی از مبلمان‌های شهری و عاملی برای زیبایی بصری شهرها مطرح شود. وی با تاکید بر این‌که همه بررسی‌ها صورت می‌گیرد تا پیشخوان‌ها عاملی برای سدمعبر نباشند، تصریح کرد: نصب شهرنت‌ها به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست و قطعاً بعد از دریافت مجوز‌های لازم اقدام به راه‌اندازی آنها می‌شود. قائمیان با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ساعته در پیشخوان‌های شهرنت، گفت: تسهیل در ارائه خدمات بانکی در این پیشخوان‌ها به طور شبانه‌روزی از مزایای آن است و خدمات این پیشخوان‌ها در ایام نوروز امسال موجب کسب رضایت ۹۵درصدی مردم در سراسر کشور شد. مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، افزود: راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه صراف الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای نخستین بار در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد، با ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان بار دیگر رضایتی ۹۷درصدی را در میان مردم ایجاد کرد.

* کد خبر: 3948

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

افزایش قابل توجه وصول مطالبات غیرجاری در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توانسته است با اعمال سیاست های کنترلی و افزایش تحرک در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *