شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاستهای اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده ۳/۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این شرکت مبلغ سه میلیارد و ششصد و یک میلیون و بیست هزار ریال خسارت بیمه آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی و ارزیابی خسارت به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.
بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در ستاد و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار و خانم عباسی معاون مدیر بیمه های آتش سوزی مبلغ سه میلیارد و ششصد و یک میلیون و بیست هزار ریال تقدیم آقای کاشفی نماینده “مجتمع توریستی زیتون” گردید.
این گزارش می افزاید حادثه در اثر اتصال سیم برق رخ داده است و خساراتی به رستوران ” مجتمع توریستی زیتون ” وارد آورده که کارشناسان فنی بیمه های آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق حادثه مبلغ خسارت را ارزیابی و برآورد کردند.
گفتنی است آقای حجازی نماینده “مجتمع توریستی زیتون” ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارات ایجاد شده و توجه به مشتری مداری در شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان پشتوانه برای فعالان عرصه اقتصاد، صنعت و تولید با طراحی محصولات جدید، بیش از گذشته پوششهای بیمه ای مورد نیاز بیمهگذاران را فراهم نماید.
برچسب ها بیمه ما
این را نیز بررسی کنید
سطح انتظارات از صنعت بیمه به شکل محسوسی بالا رفته است
در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای بر ظرفیت ها و قابلیت های صنعت بیمه حکمفرما …