یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» به سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده افزوده شد

«ارائه خدمات CIP فرودگاهی» به سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده افزوده شد

در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر تر برای مشتریان بانک، به خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این خدمت که از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در کلیه شعب تهران در حال ارائه می باشد؛از جمله خدمت های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک،عرضه می گردد.
در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائه می گردد.
مشتریان گرامی می¬توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس حاصل نمایند.

* کد خبر: 3693

این را نیز بررسی کنید

عدم حدنصاب مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده

نظر به محدودیت های مربوط به شرایط نامساعد ویروس کرونا، مجمع عمومی عادی به طور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *