در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر تر برای مشتریان بانک، به خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این خدمت که از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در کلیه شعب تهران در حال ارائه می باشد؛از جمله خدمت های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک،عرضه می گردد.
در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائه می گردد.
مشتریان گرامی می¬توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس حاصل نمایند.
خانه » بانک » «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» به سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده افزوده شد
برچسب ها بانک آینده
این را نیز بررسی کنید
ابلاغ دستور العمل افزایش تسهیلات وام ازدواج در بانک کارآفرین
به دنبال ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در خصوص شرایط جدید اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، …