چهارشنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۱
خانه » ویژه » آخرین خاطره من از بیمه آرمان!

آخرین خاطره من از بیمه آرمان!

حمیدرضا نصیری نژاد: شرکت بیمه آرمان که این روزها دچار تغییر و تحول جدی شده، پیش از این هم چندان پاسخگوی مشتریان خود نبود.

مدتها پیش که در یک نمایشگاه، مدیرعامل این شرکت را ملاقات کردم، معتقد بود که مشتری مداری در این شرکت حرف اول را می زند. آقای فتحعلی گفت که به همکارانش توصیه کرده به خسارت دیده نه تنها خسارت کامل پرداخت کنند، بلکه در صورت امکان حتی مبلغ خسارت را بیشتر هم بپردازند تا مشتری راضی بماند.

این گفته ایشان که با اهدای یک کتاب نوشته خودشان همراه بود، همیشه در ذهن من ماند، تا این که شب عید امسال کار یکی از دوستان ما به بیمه آرمان افتاد.

قضیه از این قرار بود که یکی از دوستان، خودروی صفرکلیومتری خریده بود که از سر اجبار، بیمه نامه شخص ثالث آن از شرکت بیمه آرمان صادر شده بود. دوست ما که از این موضوع بسیار ناراحت بود و نمی دانست اصلا شرکت بیمه آرمان کجاست، با من تماس گرفت و گفت که قصد دارد برای بیمه نامه اش الحاقیه خریداری کند، اما هیچ کدام از شماره تماس های موجود در بیمه نامه پاسخگو نیستند.

من شماره مدیر روابط عمومی این شرکت را به دوستم دادم و خواستم که از او کمک بگیرد. نتیجه این تماس، دادن شماره جدیدی برای دریافت الحاقیه بود. بیمه گزار محترم با آن شماره تماس گرفت و درخواست کرد که الحاقیه برایش صادر شود. حاصل گفت و گوی همکار من با آن مقام مسئول در شرکت، این بود:

  • می خواهم الحاقیه بیمه نامه ام را بگیرم.

هنوز چیزی ابلاغ نشده!

  • ولی چند رو بیشتر تا پایان سال باقی نمانده. من هم میخواهم به مسافرت بروم.

هنوز چیزی ابلاغ نشده!

  • ولی آقای … گفتند که با شما تماس بگیرم.

ایشان بیخود کردند!

 

نتیجه این مکالمه این شد که دوست ما بدون داشتن الحاقیه و فقط با توکل به خدا، تعطیلات نوروزی را به سفر رفت و پس از بازگشت از تعطیلات، الحاقیه بیمه نامه را دریافت کرد!

* کد خبر: 3484

این را نیز بررسی کنید

ریسک بیمه «صادرات کالا»؛ برای آمریکا صفر، برای عراق و سوریه ۷ !

پایگاه خبری خرد و کلان – حمید رضا نصیری نژاد جدول پیوست آیین نامه شرایط عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *