جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جعفرپور:حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب ارزنده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب را ارزنده دانست و گفت: حضور بانک شهر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و ارایه خدمات الکترونیک بانکی به مردم، نشان از علاقه‌مندی این بانک به حوزه فرهنگ و نشر دارد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، جمشید جعفرپور ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی کشور است، گفت: حضور شهرداری و بانک شهر در ایجاد این مجموعه عظیم نمایشگاهی بسیار ارزنده است.
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که برگزاری نمایشگاه کتاب در هیچ برهه ای حتی دوران هشت سال دفاع مقدس، متوقف نشد، تصریح کرد: جابه جایی محل نمایشگاه کتاب و انتقال آن به مجموعه نمایشگاهی آفتاب توانسته بسیاری از مشکلات شهروندی از جمله آلودگی و ترافیک را کاهش دهد.
وی با بیان این‌که با وجود دوری مسیر نمایشگاه کتاب، استقبال از آن افزایش داشته است، افزود: با توجه به این‌که مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، اولین سال برگزاری نمایشگاه را در خود تجربه می کند، اما امکانات و زیرساخت های خوبی دارد که این مهم توانسته با استقبال مردم مواجه شود.
جعفرپور گفت: حضور بانک شهر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و ارایه خدمات الکترونیک بانکی به مردم، نشان از علاقه‌مندی این بانک به حوزه فرهنگ و نشر دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در ادامه ابراز امیدوار ی کرد تا بانک شهر بتواند ارایه خدمات بانکی خود به حوزه فرهنگی را افزایش دهد

کد خبر: 3407

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *