جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

درخشش بانک شهر در ارائه خدمات بانکی نمایشگاه کتاب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بانک شهر با حضور درخشان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بار دیگر رضایتمندی شهروندان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، جعفر تشکری‌هاشمی‌، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه بانک شهر، ضمن اشاره به ارائه خدمات بانکی در این دوره از نمایشگاه گفت: بانک شهر در ارائه خدمات، درخشش قابل توجهی داشت، به ویژه جانمایی دستگاه‌های خودپرداز به خوبی صورت گرفته بود به شکلی که فراوانی دستگاه‌ها، مانع ازدحام مراجعان شده بود که این موضوع، نشان‌دهنده همکاری خوب شهرداری، بانک شهر و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب است.

وی افزود: هیچگونه مشکلی در سطح نمایشگاه از جهت ارائه خدمات بانکی مشاهده نکردم، بلکه نحوه عملکرد و برخورد مناسب پرسنل بانک با متقاضیان خدمات بانکی در سطح نمایشگاه کتاب از ویژگی‌های ممتاز مجموعه بانک شهر محسوب می‌شود.

به گفته تشکری‌هاشمی، جلوه بصری دستگاه‌های بانک شهر نیز از دیگر مزیت‌های این بانک، در این دوره نمایشگاه بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: حضور جامعه دانشجویی و دانشگاهی در این نمایشگاه، بسیار چشمگیر است که نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم و اهل قلم به کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: علاوه بر این تنوع کتاب‌های ارائه شده، قابل توجه است که با وجود فضای بزرگ شهر آفتاب، به سهولت امکان دسترسی به همه کتاب‌ها وجود داشت.

جعفر تشکری‌هاشمی‌ درباره قیمت کتب عرضه شده گفت: طی بازدیدی که از نمایشگاه داشتم قیمت کتاب‌های عرضه‌شده مناسب بود و به گونه‌ای بود که مردم قدرت خرید کتاب مورد نظر خود را داشتند.

کد خبر: 3327

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *