جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حمایت بانک شهر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را محقق کرد

قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه، گفت: اگر حمایت بانک شهر نبود، فعالیت مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به سرانجام نمی‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، امیر‌مسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ضمن ابراز خشنودی از عاملیت بانک شهر در این دوره از نمایشگاه، اظهار کرد: بانک شهر همواره در حوزه اجتماعی فعال بوده است و از این رو، حضور این بانک به عنوان بانک عامل، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، موجب خوشحالی است.

وی افزود: به طور حتم، اگر حضور و همدلی و همراهی مجموعه بانک شهر نبود، فعالیت مجموعه شهر آفتاب نمی‌توانست در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه، به سرانجام برسد که این نکته بسیار مهمی است و از این رو می‌بایست قدردان تلاش مدیران این بانک در حمایت از این پروژه عظیم بود.

شهرام‌نیا، خاطرنشان کرد: حجم کار نمایشگاه با توجه به حضور انبوه مجموعه صنعت نشر کشور، گسترده و اتفاق مهمی است و امیدواریم بانک شهر در این خصوص با ظرفیت مناسبی که دارد، بتواند به بهترین شکل خدمات‌رسانی کند.

معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت‌ها و مقدمات این کار فراهم شده و ناشران نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند و امیدواریم در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، نخستین تجربه حضور بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب، با موفقیت همراه باشد.

کد خبر: 3319

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *