مدتی است که کمپین «شهروند کوشا» توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا شده و مردم را به کار و تلاش دعوت می کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، دعوت دیگران به کار البته بسیار خوب و پسندیده ایست، اما باید دید این کار به چه قیمتی انجام می شود؟
من روز گذشته که در اتوبان چمران یکی از این بیلبوردها را دیدم، با مجری طرح تماس گرفتم. تابلو مربوط به شرکتی به نام «سالهای سبز» بود. پرسیدم قیمت بیلبورد چمران جنوب، قبل از ورودی ملاصدرا چقدر است؟ پاسخ دادند ماهیانه ۱۵۰ میلیون تومان!
من اگر جای شهرداری تهران بودم، به جای این که همه شهر را با هزینه میلیاردی پر از شعار کنم، این مبلغ را صرف ایجاد شغل می کردم. امسال سال شعار نیست، سال اقدام و عمل است.