یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۳

ارائه خدمات الکترونیک رمز موفقیت بانک شهر در جذب منابع

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بانک شهر با ارایه خدمات بهتر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته است مشتریان بیشتری را جذب کند.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، رمضانعلی سبحانی با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر می‌تواند با استقرار باجه‌هایی در مراکز بخش‌ها، منابع دهیاری‌ها را نیز مدیریت کرده و تسهیلاتی با نرخ سود پایین‌تر در اختیار آنها قرار دهد.
منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این‌ که بانک شهر با ارایه خدمات بهتر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته مشتریان بیشتری را جذب بانک کند، گفت: عملکرد بانک شهر در ارایه خدمات الکترونیک مثبت بوده و در این زمینه قوی عمل کرده است.
وی با بیان اینکه استقرار بانکداری الکترونیک، یکی از ضرورت‌های صنعت نوین بانکداری به حساب می‌آید، گفت: بانک‌هایی که در ارائه خدمات همگانی، با سرعت به سوی توسعه و ارتقاء خدمات پیش می‌روند، فرصت آن را خواهند داشت که مشتریان بیشتری جذب کنند و بانک شهر نیز در این خصوص عملکرد خوبی داشته است.

کد خبر: 2870

این را نیز بررسی کنید

ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک ملی ایران

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *