سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسابقه اینستاگرامی سامسونگ با جایزه اسپیکر بیسیم ۳۶۰

اگر تا پیش از این تماشای تصاویر ۳۶۰ درجه یا عکاسی پانورما جذاب بود، امروز این امکان پدید آمده است تا صدا را هم ۳۶۰ درجه شنید.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، شرکت سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان پیشرو در تولید محصولات صوتی و تصویری، به‌تازگی از جدیدترین رده محصولات صوتی جدید این شرکت، اسپیکر بی سیم ۳۶۰ در ایران رونمایی کرده است که تحولی در دنیای محصولات صوتی به شمار می‌رود.
جذابیت و نوآوری این محصول جدید باعث شده تا با اشاره به توزیع صدای ۳۶۰ درجهی این اسپیکر، مسابقه‌ای در فضای مجازی با عنوان «تجربه ۳۶۰» راه اندازی شود. از شرکت کنندگان در این مسابقه دعوت شده است تا تجربه های واقعی زندگی را که مفهوم کامل شدن را به همراه دارد در قالب تصویر و یا ویدئو به اشتراک بگذارند. این تجربه ها میتوانند با توجه به خلاقیت کاربران شامل محتوای تصویری با موضوعات متنوعی از چرخش عقربه‌های ساعت گرفته تا دورهمی صمیمی با دوستان و خورشید خوش‌رنگ غروب باشد.
مسابقه تجربه ۳۶۰، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و به برترین های انتخاب شده بر اساس شرایط مسابقه، یک عدد اسپیکر اهدا خواهد شد. نحوه اجرای مسابقه به این صورت است که کاربران می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه، عکس‌ها و ویدیوهای خود را با هشتگ #تجربه۳۶۰ در صفحه شخصی خود بازنشر کنند.
این عکس‌ها و ویدئوها هر پنج‌شنبه در حساب اینستاگرام سامسونگ نیز بازنشر می‌شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه عکاسی ۳۶۰ درجه سامسونگ می‌توانند در اینستاگرام حساب کاربری رسمی سامسونگ در ایران@samsung_iran را دنبال کنند و یا به صفحه این کمپین در وب‌سایت سامسونگ www.samsung.com/iran/wirelessaudio360 مراجعه کنند.

۴

کد خبر: 2797

این را نیز بررسی کنید

سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی

سرانجام حرکت هدفمند دولت برای صدور برات الکترونیک -با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی- …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *