بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دوستاره» از پنجمین دوره «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA)» شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۰۹/۱۲/۱۳۹۴ برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانکهای حاضر در این دوره، بهعنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه گردید.
در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال ۱۳۹۲) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال ۱۳۹۳) شده بود.
شایان ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال ۱۳۹۰، بهصورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا میگردد.
برچسب ها بانک آینده
این را نیز بررسی کنید
در «سِت»، سفته همیشه موجود است!
سالهاست که روی شیشه بعضی دکه های روزنامه فروشی نوشته شده «سفته موجود است»؛ این …