جمعه , ۱۶ آذر ۱۴۰۳

قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»

به منظور ترغیب سازمان ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان واهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این جشنواره، بانک آینده به‌ دلیل فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، به‌منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزش‌آفرینی هرچه بیش‌تر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ربط سازمانی میسر سازد.

کد خبر: 2727

این را نیز بررسی کنید

هیأت‌مدیره بانک دی، نه پاداش گرفتند، نه تسهیلات

  در پی انتشار خبری کذب در برخی از سایت‌های غیرمعتبر و شبکه‌های اجتماعی، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *