به منظور ترغیب سازمان ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان واهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتریمحوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، بهمنظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هرچه بیشتر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.
برچسب ها بانک آینده
این را نیز بررسی کنید
هیأتمدیره بانک دی، نه پاداش گرفتند، نه تسهیلات
در پی انتشار خبری کذب در برخی از سایتهای غیرمعتبر و شبکههای اجتماعی، با …