بازاریابان و نمایندگان شرکتهای بیمه با بهرهمندی از تکنیکهای بازاریابی و فروش و نیز ارائه بستههای بیمهای به مشتریان خود میتوانند در راستای افزایش پرتفوی در صنعت بیمه نقش مؤثری را ایفاء کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و اعلام معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمهکوثر؛ شرکت، مشتریان، شرایط و عوامل محیطی، همکاران و ذینفعان و نیز رقبا از مؤلفههای بازارشناسی یا بازاریابی است.
محمد اکبریراد با بیان اینکه شرکتهای بیمه نیازمند خلق محصولات جدید و نواوری هستند، گفت: تجزیه و تحلیل مشتریان و رفتار مصرفکننده، زمینهساز تغییر رفتار و نگرش مشتریان و در مقابل خلق محصولات جدید و بستههای بیمهای است.
وی تغییر را لازمه موفقیت؛ خلاقیت را لازمه تغییر و تفکر را لازمه خلاقیت دانست و بیانکرد: با برنامهریزی و امید به آینده میتوانیم به موفقیت دست یابیم.
محمد اکبریراد با تأکید بر این امر که ماهیت وجودی شرکتها با وجود مشتریان هویت پیدا میکند، خاطرنشانکرد: توجه ویژه به ارزشها و انتظارات مشتریان، تکریم اریابرجوع و بهرهمندی از نیروی کارامد و فعال بسترهای ارتقا جایگاه بازاریابی و در نهایت فروش در بنگاههای اقتصادی را فراهم میکند.
برچسب ها بیمه کوثر
این را نیز بررسی کنید
انتصاب معاون پشتیبانی و منابع انسانی بیمه اتکایی امین
با حکم دکتر خوشکیش مدیرعامل بیمه اتکایی امین ، حسین اشرفی به سمت معاونت پشتیبانی …