بازاریابان و نمایندگان شرکتهای بیمه با بهرهمندی از تکنیکهای بازاریابی و فروش و نیز ارائه بستههای بیمهای به مشتریان خود میتوانند در راستای افزایش پرتفوی در صنعت بیمه نقش مؤثری را ایفاء کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و اعلام معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمهکوثر؛ شرکت، مشتریان، شرایط و عوامل محیطی، همکاران و ذینفعان و نیز رقبا از مؤلفههای بازارشناسی یا بازاریابی است.
محمد اکبریراد با بیان اینکه شرکتهای بیمه نیازمند خلق محصولات جدید و نواوری هستند، گفت: تجزیه و تحلیل مشتریان و رفتار مصرفکننده، زمینهساز تغییر رفتار و نگرش مشتریان و در مقابل خلق محصولات جدید و بستههای بیمهای است.
وی تغییر را لازمه موفقیت؛ خلاقیت را لازمه تغییر و تفکر را لازمه خلاقیت دانست و بیانکرد: با برنامهریزی و امید به آینده میتوانیم به موفقیت دست یابیم.
محمد اکبریراد با تأکید بر این امر که ماهیت وجودی شرکتها با وجود مشتریان هویت پیدا میکند، خاطرنشانکرد: توجه ویژه به ارزشها و انتظارات مشتریان، تکریم اریابرجوع و بهرهمندی از نیروی کارامد و فعال بسترهای ارتقا جایگاه بازاریابی و در نهایت فروش در بنگاههای اقتصادی را فراهم میکند.
برچسب ها بیمه کوثر
این را نیز بررسی کنید
بیمه معلم ۱۱۵ مسجد قم را در ایام اعتکاف بیمه کرد
با آغاز مراسم معنوی اعتکاف، ۱۱۵ مسجد در استان قم به واسطه طرح بیمه فیروزهای …