جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیرعامل بیمه “ما”؛ دستورالعمل‌‌های صنعت بیمه در راستای سند چشم انداز ایرانِ ۱۴۰۴ بازنگری و تسهیل شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیرعامل بیمه “ما”؛ دستورالعمل‌‌های صنعت بیمه در راستای سند چشم انداز ایرانِ ۱۴۰۴ بازنگری و تسهیل شود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مدیرعامل شرکت سهامی بیمه “ما” در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه ایران در سال ۱۴۰۴ خواستار بازنگری و تسهیل در دستورالعمل‌های صنعت بیمه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، طی دیداری دوستانه با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان و مهندس مجیدصفدری مدیرعامل شرکت بیمه “ما” مسائل مهم صنعت بیمه ونقش نهادهای اجتماعی وسیاسی درگسترش فرهنگ بیمه به بحث و بررسی گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد دکتر محسن رضایی ضمن تاکید برآنکه گسترش فرهنگ بیمه و خدمات رسانی مناسب و شایسته باید در اولویت بیمه گذاران باشد گفت: در توسعه و گسترش فرهنگ بیمه در سراسر کشور عزیزمان نهایت توان و تدابیر لازم را به کار گیرید و با ایجاد اعتماد، اطمینان و بسترهای مناسب رغبت خریدخدمات بیمه ای رادرمردم فراهم کنید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین اضافه کرد: بسیاری از آحاد جامعه با منافع و تعهدات بیمه نامه ها آشنایی ندارند و صنعت بیمه کشور می‌بایست با ارائه اطلاعات شفاف و شاخص‌ها و ویژگی‌های انواع بیمه نامه ها این خدمات ارزنده را از کالای لوکس به کالای ضروری تبدیل کنند تا صنعتگران، تولیدکنندگان، بازرگانان و کلیه مردم عزیزمان تمایل به خرید بیمه‌ نامه داشته باشند. از طرفی نقش بیمه‌ های عمر و سرمایه گذاری در تامین رفاه جامعه بسیار مهم است و افراد مختلف کشور با ابتیاع این بیمه‌ نامه ها دارای آینده ای روشن خواهند شد و با برنامه مالی معین دوران زندگی خود و خانواده تحت تکفلشان را مدیریت خواهند کرد.

دکتر محسن رضایی تاکید کرد: ضریب نفوذ بیمه کشورمان با افق سند چشم انداز ١۴٠۴ فاصله معنا داری دارد و زیبنده ایران اسلامی با چنین ظرفیت های بالقوه جمعیتی و جغرافیایی نیست. لذا دست اندرکاران صنعت بیمه می بایست زیرساخت‌های افزایش ضریب نفوذ بیمه و آهنگ رشد این صنعت را فراهم کنند.

دبیر مجمع مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: فرآگیری آموزش‌های جدید بیمه‌گری و اطلاع رسانی این آموزش‌ها در دوران پساتحریم از ضروریات است. همچنین قوانین، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های صنعت بیمه در راستای سند چشم انداز ایران ١۴٠۴ بازنگری و تسهیل شود تا به قدرت صنعت بیمه و ایجاد شرایط مناسب و شایسته افزوده شود.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدارمهندس مجیدصفدری مدیرعامل شرکت بیمه “ما” گزارشی ازروند فعالیت های این شرکت ارائه داد ونقش مهم صنعت بیمه رادرپیشبرد اهداف اقتصادی کشورتشریح کرد.

گفتنی است پیش از این بیمه‌های زندگی و حوادث کارکنان مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط بیمه “ما” صادر شده است و مقرر شد سایر رشته های بیمه ای این شرکت نیز با بهترین شرایط ارائه شود.

کد خبر: 2713

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *