جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با حضور مدیرعامل گروه راهبرد هوشمندشهر(هلدینگ) و شرکت های تابعه بانک شهر برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، بیست و ششمین جلسه ارتباط مستقیم سال۹۴ این بانک، با حضور مدیرعامل گروه راهبرد هوشمندشهر(هلدینگ) و شرکت های تابعه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس، لذا مشتریان عزیز بویژه بهره برداران پایانه های فروشگاهی و دارندگان خودپرداز شخصی و راهبران شهرنت ها می توانند روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.