جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری قرعه کشی بازی زنگ زندگی

قرعه کشی بازی زنگ زندگی در شرکت بیمه معلم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در این مراسم با بیان این که پس از قرعه کشی مسابقه زندگی ۲۰ در سال گذشته، این دومین بار است که قرعه کشی در این حوزه برگزار می شود، گفت: این مسابقه بین کسانی که بازی زنگ زندگی را نصب کرده، آن را انجام داده و امتیاز خود را ثبت کرده اند برگزار می شود.

سعید گیوه چی افزود: تا کنون ۱۰ هزار نفر از کسانی که بازی را انجام داده اند، امتیاز خود را ثبت کرده اند و امتیازها بین صفر تا ۵۰۰ هزار بوده است.

به گفته او، شرکت کنندگان در این مسابقه تا کنون بیش از یک میلیارد متر طول مسیر را طی کرده اند و به همین اندازه تبلیغات شرکت بیمه معلم دیده شده است.

گیوه چی اعلام کرد که در این قرعه کشی ۶ نفر برنده لپ تاپ و ۶۰ نفر برنده تبلت شدند.

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم با اشاره به این که بازی زنگ زندگی تا کنون حدود ۴۰ هزار بار دانلود و نصب شده است، اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به قید قرعه به ۱۰ نفر دیگر از کسانی که در این مسابقه شرکت کرده اند جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین دو نفر از کسانی که در محل استقرار شرکت بیمه معلم در مسیر راهپیمایی این بازی را انجام دهند، برنده جایزه خواهند بود.

وی همچنین اعلام کرد که با توجه به استقبال خوب دانش آموزان، مسابقه زنگ زندگی تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.

کد خبر: 2661

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *