یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۳

راه‌‌اندازی «سامانه نظام ایده‌‌پردازی» در بانک آینده

بانک آینده در راستای توسعه و نهادینه ساختن فرهنگ ارزش‌‌آفرینی و بهره‌برداری از مشارکت مؤثر مشتریان، «سامانه نظام ایده‌پردازی» را طرح‌‌ریزی و عملیاتی نموده است. این نظام با در نظر گرفتن اصل “برای انجام هر کاری، همیشه یک راه بهتر وجود دارد”، سرمایه‌‌های فکری را به‌سوی خلق محیطی پویا و در تعامل با دیگر ذی‌نفعان بانک و مشتریان، هدایت می‌‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در مرحله اوّل راه‌‌اندازی«سامانه نظام ایده‌‌پردازی»، همکاران بانک قادر به ثبت و ارسال ایده‌‌ها و پیشنهادهای ارزشمند خود بودند و اکنون در مرحله دوّم، «سامانه نظام ایده‌‌پردازی» افتخار خدمت‌‌رسانی بیش‌تر از طریق دریافت ایده‌‌ها و پیشنهادهای مشتریان محترم و آحاد مردم به‌منظور مشارکت در بهبود هر چه بهتر و برابر انتظارات و نیازشان را از طریق تارگاه بانک آینده، به‌نشانی: https://suggestion.ba24.ir را داریم.
در بانک آینده، دریافت نظرات، ایده‌‌ها، نوآوری، خلاقیت و حتّی انتقادات مشتریان، همواره به‌عنوان یک فرصت کلیدی برای بهبود مستمر و نظام‌مند روش‌های خدمات‌‌رسانی به جامعه و مردم؛ تلقی می‌‌گردد.
(absuggestion@ba24.ir)

کد خبر: 2602

این را نیز بررسی کنید

ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک ملی ایران

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *