سه شنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

«آپ» نشان رضایتمندی مشتری دریافت کرد

پنجمین دوره از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دوازدهم بهمن ماه سال جاری در محل مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در پایان مراسم شرکت آسان پرداخت پرشین با نام تجاری «آپ» موفق شد در ارزیابی های این دو سازمان نشان طلایی دو ستاره را کسب کند . به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت ، این مراسم با حضور دکتر نوابی (معاون محترم وزیر صنعت ،معدنن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان)،مهرداد بذر باش (عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ) ،دکتر چناری ( مشاور پارلمانی اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی ایران ) ،دکتر جعفری (ریاست اجلاس و رئیس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان )و جمعی از مدیران و سرآمدان تولید و صنعت و تجارت برگزار شد .

کد خبر: 2573

این را نیز بررسی کنید

شرق تهران

یک سوم سپرده های بانک سینا، قرض الحسنه است

تازه ترین اطلاعات دریافتی از عملکرد بانک سینا نشان می دهد که یک سوم منابع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *