یکشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بانک » «آپ» نشان رضایتمندی مشتری دریافت کرد

«آپ» نشان رضایتمندی مشتری دریافت کرد

پنجمین دوره از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دوازدهم بهمن ماه سال جاری در محل مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در پایان مراسم شرکت آسان پرداخت پرشین با نام تجاری «آپ» موفق شد در ارزیابی های این دو سازمان نشان طلایی دو ستاره را کسب کند . به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت ، این مراسم با حضور دکتر نوابی (معاون محترم وزیر صنعت ،معدنن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان)،مهرداد بذر باش (عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ) ،دکتر چناری ( مشاور پارلمانی اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی ایران ) ،دکتر جعفری (ریاست اجلاس و رئیس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان )و جمعی از مدیران و سرآمدان تولید و صنعت و تجارت برگزار شد .

* کد خبر: 2573

این را نیز بررسی کنید

شرق تهران

فتاح: مردم به بانک خوب و نجیب سینا اعتماد دارند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراه معاونین اقتصادی، برنامه ریزی و امور مجامع و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *