یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

تیزر تلویزیونی “خود بانک” بانک شهر برگزیده رسانه مانیتورینگ تبلیغات کشور

تبلیغ بانک شهر با عنوان “خودبانک” به عنوان تبلیغ برتر از نگاه رسانه مانیتورینگ تبلیغاتی کشور در آبان‌ماه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، پایگاه نمایش آنلاین آگهی‌های تلویزیونی ایران به عنوان رسانه مانیتورینگ تبلیغاتی کشور، تیزر تلویزیونی این بانک را با موضوع “خودبانک”، در ردیف چهار تیزر تلویزیونی برتر در آبان‌ماه معرفی کرد.
بر این اساس، تناسب آگهی با مخاطب، تناسب آگهی با رسانه و تناسب آن نسبت به موضوع، از ویژگی‌های داوری در این بخش بوده است.
همچنین آگهی‌ها از نظر جذابیت بصری و شنیداری، تعلیق و کشش قصه و داستان و در نهایت اینکه آیا این آگهی، پیام خود را توانسته است به وضوح به بیننده منتقل کند یا خیر، مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفته که در مجموع، تیزر بانک شهر با معرفی خودبانک این بانک، برگزیده شد.
بر این اساس، در این تیزر، به معرفی دستگاه خودبانک(VTM) به عنوان شعبه ۲۴ساعته بانک شهر پرداخته می‌شود.

کد خبر: 2539

این را نیز بررسی کنید

برپایی موکب های بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین

بانک ملی ایران در کنار ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین در راستای مشارکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *