دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۳

حضور بانک کشاورزی در دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند ، با حضور فعال و حمایت بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند ۲۹ دی ماه سال جاری با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان ، نمایندگان سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین میهمانان و سخنرانان خارجی در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی ضمن حمایت از برگزاری این همایش بین المللی، در برگزاری کارگاه ها و کنفرانس های علمی حضوری فعال و مشارکتی تاثیرگذار داشت.

این گزارش می افزاید، علاوه بر سخنرانی و برگزاری پانل های پرسش و پاسخ، برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه های برند، مدیریت ارتباط با مشتری، شبیه سازی خلق برند، برند سازی شخصی و مدیریت یکپارچه برند ، از جمله برنامه های این همایش بود.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این همایش دو روزه، گواهی نامه آموزشی، لوح سپاس و تندیس حامیان و همراهان اهدا خواهد شد.

کد خبر: 2460

این را نیز بررسی کنید

«پیامک» تراکنش، یک خدمت منحصر به فرد از «سپینو»

بانک صادرات ایران امکان فعالسازی غیرحضوری خدمات ارسال پیامک تراکنش ها را ایجاد کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *