سه شنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

حضور بانک کشاورزی در دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند ، با حضور فعال و حمایت بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند ۲۹ دی ماه سال جاری با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان ، نمایندگان سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین میهمانان و سخنرانان خارجی در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی ضمن حمایت از برگزاری این همایش بین المللی، در برگزاری کارگاه ها و کنفرانس های علمی حضوری فعال و مشارکتی تاثیرگذار داشت.

این گزارش می افزاید، علاوه بر سخنرانی و برگزاری پانل های پرسش و پاسخ، برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه های برند، مدیریت ارتباط با مشتری، شبیه سازی خلق برند، برند سازی شخصی و مدیریت یکپارچه برند ، از جمله برنامه های این همایش بود.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این همایش دو روزه، گواهی نامه آموزشی، لوح سپاس و تندیس حامیان و همراهان اهدا خواهد شد.

کد خبر: 2460

این را نیز بررسی کنید

شرق تهران

یک سوم سپرده های بانک سینا، قرض الحسنه است

تازه ترین اطلاعات دریافتی از عملکرد بانک سینا نشان می دهد که یک سوم منابع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *