دوشنبه , ۱۱ مهر ۱۴۰۱
خانه » بانک » افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در همین رابطه و با توجه به اقدامات بانک شهر به ویژه در حوزه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، هم اکنون تنها ۱۰درصد از منابع این بانک توسط شهرداری‌ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می‌شود.

بر این اساس، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که موجب جلب رضایت شهروندان و افزایش مشارکت آنان شده است.

* کد خبر: 2382

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

رشد ۹۱ درصدی ظرفیت اعتباری بانک ایران زمین

آن طور که صورت های مالی منتهی به اسفند سال گذشته نشان می دهد، ظرفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *