دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۳

اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، اولویت توسعه صنعت بیمه است

روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه باید با ارتباط موثر و مداوم با نهادهای آموزشی، توسعه فرهنگ بیمه را از سطح پایه آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه با میزبانی بیمه‌آسیا، در ادامه مطلب فوق با تصریح اهمیت اطلاع‌رسانی درخصوص علمکرد صنعت بیمه در کشور، گفت: روابط‌عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دقیق و شفاف خود می‌بایست مظلومیت صنعت بیمه و اهمیت عملکرد این صنعت در اقتصاد کشور را به مسئولین تصمیم‌گیر کشور یادآوری کنند.

مدیرعامل بیمه‌آسیا با تاکید بر خطیر و حساس بودن وظایف روابط‌عمومی‌ها به ویژه در صنعت بیمه کشور، بیان داشت: تحلیل و بررسی اثرات تصمیمات اتخاذشده در سطح کلان بر صنعت بیمه و برشمردن اهمیت صنعت بیمه در کشور از وظایف روابط‌عمومی‌های این صنعت است.

دکتر کاردگر در پایان با تأکید بر توسعه فرهنگ بیمه از واحد خانواده اظهار داشت: علت موفقیت صنعت بیمه در دنیا، اهمیت دادن به واحد خانواده و گسترش بیمه‌های زندگی است.

زندی، مدیر کل روابط‌عمومی بیمه مرکزی دیگر سخنران این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و تصمیمات شورای هماهنگی صنعت بیمه، برگزاری دو دوره آموزش خبرنگاران در مورد صنعت بیمه، ارتباط موثر با آموزش و پرورش و حضور در مدارس با هدف فرهنگ‌سازی و کمک به برخی از آنها، حضور در کتب درسی با هدف مطرح کردن بیمه به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه، حضور در نشریات رشد با تیراژ ۱۵ میلیونی، حضور در استان‌های مختلف با هدف گسترش صنعت بیمه و … را از جمله اقدامات انجام شده و در دست اقدام این شورا برشمرد.

در ابتدای این نشست محمود افشاری، مدیر روابط‌عمومی بیمه‌آسیا ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از تاریخچه شکل‌گیری و فعالیت‌های روابط‌عمومی بیمه‌آسیا ارائه کرد و گفت: مخاطبان فعالیت‌های مختلف روابط‌عمومی در بیمه‌آسیا از بدو تأسیس در سال ۱۳۷۴ مشتمل بر شش گروه عموم مردم، مشتریان شرکت، سهامداران، کارکنان، نمایندگان و رسانه‌ها بوده است و در این راستا به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

سخنران ویژه نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه، دکتر حسین افخمی، مدیر گروه روابط‌عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی بود که مباحثی را با محوریت «مفهوم اقناع در صنعت بیمه» مطرح کرد.

پایان بخش نشست اعضای شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه کشور، بازدید از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا و آشنایی با فعالیت‌ها و کارکنان آن بود.
نشست هماهنگی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه با هدف هماهنگ‌سازی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی این صنعت به صورت دوره‌ای در شرکت‌های بیمه‌ برگزار می‌شود.

کد خبر: 2265

این را نیز بررسی کنید

بیمه میهن

پرداخت خسارت بازیافتی از مقصرین حادثه به زیان‌دیدگان اربعین

بیمه میهن بیمه‌گر مراسم میلیونی اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ بود و بر اساس تعهدات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *