با وجود کسر کارمزد از مشتریان، خدمات ارسال پیامک برخی بانک ها به شدت با اختلال مواجه است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک و بیمه، مدتی است که بانک ها به بهانه تامین هزینه ارسال پیامک، کارمزدی حدود ۱۰ هزار تومان برای یک سال از مشتریان خود کسر می کنند.
پیش از این چنین خدمتی به عنوان یک مزیت رقابتی برای مشتریان ارائه می شد، اما ظاهرا کسری بودجه عملیاتی بانک ها، آن ها را به پولی کردن چنین خدمتی مجبور کرده است.
با این حال به صورت طبیعی انتظار می رود کسر کارمزد بابت یک خدمت، به بهبود ارائه آن منجر شود. این در حالی است که مشتریان برخی بانک ها از ارسال نامنظم پیامک گلایه مندند.
یکی از بانک های خصوصی که به تازگی درباره به روز رسانی سیستم ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی وسیعی انجام داده است، به شدت مشتریان خود را به دلیل ارسال یک در میان پیامک تراکنش ها عصبانی کرده است.
این بانک خصوصی که در نظام بانکی کشور به رعایت نکردن دستورالعمل های بانک مرکزی درباره نرخ سود شهره است، این بار نیز مشتریان خود را ناراضی کرده است.
همچنین یک بانک دیگر که به تازگی خدمت جالب توجهی را در حوزه باشگاه مشتریان آغاز کرده و برای آن تبلیغات وسیعی انجام داده، تراکنش های این بخش را با تاخیر زیاد، بدون رعایت ترتیب و به صورت نامنظم ارسال می کند.
شاید این بانک ها در محاسبه هزینه ارسال پیامک به مشتریان اشتباه کرده اند و با ارسال یک در میان این پیامک ها سعی دارند در هزینه ها بیشتر صرفه جویی کنند.
کد خبر: 2203