بانک آینده برای نخستین بار در تاریخ بانکداری کشور، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، این سامانه که با هدف بهبود سبک زندگی و مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک آینده راه اندازی شده است، مانند یک حسابدار شخصی دیجیتال عمل کرده و با دریافت خودکار داده های تراکنش مالی مشتریان و دسته بندی صورت حساب ها، گزارش کاملی از وضعیت مالی مشتریان، به آنها ارائه میکند.
کافی است؛ مشتریان بانک آینده بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبت دستی سایر تراکنشها (با دریافت فایل Excel حسابهای خود در سایر بانک ها)، نمودارهای تحلیلی مربوط به حساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.
در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینه های مشتری، ارائه شده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک به حساب میآید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شعب بانک آینده و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
کد خبر: 2181