پنج شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دریافت تندیس اولین جشنواره رضایت مندی مشتری توسط بیمه رازی

شرکت بیمه رازی، اولین و تنها دارنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در صنعت بیمه می باشد که موفق به دریافت تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه نیز گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان همراه با فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی جهت تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک و بیمه را در تاریخ ۲۹ آذرماه ۹۴برگزار کرد.

این جشنواره که محل برگزاری آن در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود، با سخنرانی اساتید و مسئولین کشوری از جمله دکتر امیر عبدالله ستوده، دکتر بانک، معاونت محترم کل نهاد ریاست جمهوری، دکتر جعفری، ریاست محترم انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر موحدی و همچنین دکتر سیواکومار به عنوان میهمان خارجی همایش شروع شد.

گفتنی است، پس از مراسم سخنرانی مراسم اعطای نشان عالی، تقدیر و معرفی منتخبین جشنواره در راستای مدیریت شایسته در حوزه بانک و بیمه کشور آغاز شد و شرکت بیمه رازی به عنوان تنها و اولین شرکت بیمه دارنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، این بار نیز موفق به دریافت تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه شد.

کد خبر: 2128

این را نیز بررسی کنید

 نسبت خسارت کمتر از میانگین صنعت؛ مهندسی پرتفوی در بیمه معلم جواب داد

بیمه معلم در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ با ثبت عددی چشمگیر در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *