شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان در راستای پرداخت به موقع خسارت، در یک پرونده آتش سوزی بیش از هشت میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، این شرکت چک خسارت به مبلغ ۸ میلیارد و سیصد و هفتاد و شش میلیون و ششصد و هشتاد هزار و یک صد و نود و هفت ریال مربوط به رشته آتش سوزی را به به ذی نفع پرونده تقدیم نمود.
بر اساس این گزارش، در پی آتش سوزی شرکت سراج نور توس واقع در شهرک صنعتی توس استان خراسان رضوی ، کارشناسان فنیو ارزیابان خسارت بیمه «ما» در سریع ترین زمان و با دقت کامل نسبت به بررسی و برآورد خسارات وارد شده اقدام کردند.
این گزارش می افزاید مدیر عامل شرکت سراج نور توس طی مراسمی چک خسارت وارده به مجموعه خود را از مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» دریافت کرد.
در این مراسم مدیر عامل بیمه «ما» ضمن تقدیر از زحمات همکاران فنی در ارزیابی دقیق و به موقع خسارت، اظهار داشت: مشتری مداری ابعاد مختلفی دارد و در صنعت بیمه یکی از مهم ترین شاخصههای آن، ارزیابی دقیق و تحلیلی خسارت و پرداخت به موقع آن است.
وی در ادامه تاکید کرد: اگرشعارمان تامین آسایش خاطر مشتریان است باید بتوانیم سایر هزینه های مشتری ، یعنی هزینه روانی و زمانی را کاهش دهیم. یکی از سیاستهای اصلی کسب و کار بیمهگری همانا مشتریمداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت است پس ارائه مشاوره دقیق به مشتریان در هنگام خرید بیمه نامه و ارزیابی فنی و صحیح خسارت و نیز پرداخت آن در سریع ترین زمان ممکن، می تواند این آرامش خاطر را برای مشتری فراهم کند.
گفتنی است آقای هاشمی علیا مدیر عامل شرکت سراج نور توس از مشتریان ارزنده بانک ملت است که در راستای خدمات مشترک بانک- بیمه شرکت خود را تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی بیمه «ما» قرار داده بود. وی ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارت توسط شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان یک پشتوانه برای فعالان عرصه صنعت، تولید و اقتصاد ضمن ارائه مشاورههای دقیق بیش از گذشته پوششهای بیمه ای مورد نیاز را فراهم نماید.
کد خبر: 2045