سامانه اینترنت بانک دی در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، ایجاد جذابیت بیشتر و جلب رضایت مشتریان بهروزرسانی شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی اعلام کرد که سامانه اینترنت بانک دی با بررسیهای انجام شده و برطرف کردن نواقص، به روز رسانی شده و در نسخه فعلی ۱۴ تغییر عمده ایجاد شده است.
بر این اساس انتقال وجه عادی مستمر، گزارش انتقال وجه مستمر با امکان لغو درخواستها و پرداخت اقساط تسهیلات سایر مشتریان بانک دی فراهم شده است. علاوه بر این امکان تنظیم گزارشهای دورهای و ارسال به شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی دلخواه و دریافت دوباره رسید تراکنش از امکانات جدید اینترنت بانک است.
همچنین میتوان به امکان افزودن و حذف سپرده فرعی به/از کارت، اصلاح رسید انتقال وجه پایا، حذف سپردههای غیرجاری در صفحه چک و دسته چک و امکان Unlock کردن توکنهای سخت افزاری قفل شده در سامانه جدید اینترنت بانک دی اشاره کرد.
در ادامه لیست کامل خدمات جدید سامانه اینترنت بانک دی ارائه شده است:
۱ ـ انتقال وجه عادی مستمر
۲ ـ گزارش انتقال وجه مستمر با امکان لغو درخواستها
۳ ـ پرداخت اقساط تسهیلات سایر مشتریان بانک دی
۴ ـ تنظیم گزارشهای دورهای (موجودی و صورتحساب) به شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی دلخواه
۵ ـ دریافت دوباره رسید تراکنش (انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ تلفن همراه و …)
۶ ـ امکان افزودن و حذف سپرده فرعی به/از کارت (از طریق گزینه جزئیات کارت در منوی کارت)
۷ ـ اصلاح رسید انتقال وجه پایا
۸ ـ ارتقای کارپوشه با امکان ثبت درخواست توسط هر یک از امضاداران سپرده مشترک
۹ ـ نمایش تمام امضاداران هنگام ثبت درخواست در کارپوشه و اعلام اشخاصی که نام کاربری ندارند
۱۰ ـ تغییر فرمت زمان مندرج در صورتحساب کارت
۱۱ ـ اصلاح روش پرداخت در خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت قبض جریمه رانندگی
۱۲ ـ حذف سپردههای غیرجاری در صفحه چک و دسته چک
۱۳ ـ بهبود شیوه لغو دستور پرداختهای ثبت شده در گزارش پایا
۱۴ ـ امکان Unlock نمودن توکنهای سخت افزاری قفل شده
علاوه بر سامانه اینترنت بانک، مشتریان نظام بانکی میتوانند با بهرهگیری از قابلیتهای سامانه www.766.ir انواع خدمات بانکی خود را انجام دهند.