دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۳

توسعه خدمات بانکی برای جانبازان و معلولان در بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات بانکی به جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: در این راستا تجهیزات ویژه در این بانک پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات بانکی به اقشار کم توان جسمی اظهار کرد: در راستای تسهیل در استفاده معلولان، جانبازان و نابینایان از خدمات بانکی، بانک شهر تجهیزات و ملزوماتی را ویژه این عزیزان در سطح شعب و باجه‌های خود در نظر گرفته است.

وی افزود: به این منظور، در شعبه مقدس اردبیلی تهران، پنل گویای نابینایان که با خط بریل نگاشته شده و دارای پیام خوش‌آمدگویی و توضیحات بانکی و پنلی در رابطه با موقعیت باجه‌هاست، نصب شده است.

آذری خاطرنشان کرد: به این ترتیب، روشندلان از طریق کفپوش‌های نقطه‌ای و خطی راهنمایی می‌شوند و می‌توانند خدمات بانکی موردنظر خود را با سهولت بیشتری دریافت کنند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: همچنین در شعبه فردیس کرج نیز با توجه به بازسازی و نوسازی شعبه و افزایش سطح و فضای آن، برای سهولت در تردد شهروندان معلول و نابینا و عبور صندلی چرخدار، یک فضای رمپ(شیب) پیش‌بینی شده است تا عبور صندلی چرخدار از آن به آسانی صورت گیرد.

آذری افزود: شعب پیروزی، ولیعصر- میدان ونک، میدان فردوسی و ستارخان تهران نیز با نصب تجهیزات به این منظور مناسب‌سازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه در سایر شهرها نیز گفت: از لحاظ ملکی شرایط امکان نصب تجهیزات و ملزومات به منظور سهولت و راهنمایی معلولان و نابینایان در شعب بلوار سجاد مشهد، میدان ۲۰بهمن تبریز، حکیم، جابرانصاری و جهان‌نما در اصفهان، بین‌الحرمین، بلوار پاسداران و بلوار آزادی در شیراز، سمنان، شهید بابایی و طالقانی قزوین و اهواز، ایجاد شده است.

کد خبر: 1961

این را نیز بررسی کنید

«پیامک» تراکنش، یک خدمت منحصر به فرد از «سپینو»

بانک صادرات ایران امکان فعالسازی غیرحضوری خدمات ارسال پیامک تراکنش ها را ایجاد کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *