دوشنبه , ۳ مهر ۱۴۰۲

راه اندازی سامانه جدید نوبت دهی غیر حضوری در بانک پارسیان

در راستای اجرای بانکداری اختصاصی، بانک‌ها طیف وسیع، کامل و متنوعی از محصولات و خدمات بانکی، مالی، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری به‌‌منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و ایجاد رابطه‌ای بلند‌مدت با آنان را از طریق شعب بانک ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه،‌ به‌ طور کلی خدمات بانکداری اختصاصی، با توجه به نیازها، محدودیت‌ها، ترجیحات و سلایق مشتریان ارایه می‌شود. در حقیقت این خدمات برای هر مشتری به‌طور خاص و بنابر حوزه‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه وی، به‌نحوی‌ که نسبت مناسبی از ریسک و بازده را شامل شود، تعریف می‌گردد.

بانک پارسیان هم راستا با شیوه بانکداری اختصاصی در بانک های جهان برای مشتریانی که واجد شاخص های مشتری اختصاصی هستند، با هدف برنامه ریزی بهتر برای مدیریت زمان ایشان اقدام به راه اندازی” سامانه نوبت دهی غیرحضوری” کرده است.

از این پس این گروه از مشتریان می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره ۳۰۰۰۸۱۶۴۱ ، نسبت به رزرو نوبت، برای مراجعه به شعبه و دریافت خدمات مورد نظر اقدام کنند.

با استفاده از این خدمت جدید بانک پارسیان، این گروه از مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه، پس از دریافت کد خاص که از طریق پیامک ارسال می شود، با مراجعه به هریک از شعب و ورود کد مذکور در صفحه کلید استند نوبت دهی، از آخرین نوبت در تعداد رزرو شده (خارج از فهرست شماره های فراخوان عمومی) استفاده نمایند .

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پارسیان به نشانی www.parsian-bank.irمراجعه نمایند.

کد خبر: 1809

این را نیز بررسی کنید

با همراه بام، آسوده بپرداز!

مشتریان بانک ملی ایران می توانند اقساط تسهیلات کارت اعتباری خود را به راحتی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *