پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سامانه نظام پیشنهادها در بانک دی رونمایی شد

سامانه نظام پیشنهادها در بانک دی با حضور مدیرعامل و معاونان بانک رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم رونمایی از این سامانه با تقدیر از تلاش‌های معاونت طرح و توسعه برای پیاده‌سازی این سامانه، راه‌اندازی نظام پیشنهادات را گامی در جهت افزایش مدیریت مشارکتی و توجه جدی به ذی‌نفعان دانست.

وی لزوم برقراری ارتباط نظام‌مند با ذی‌نفعان درونی و بیرونی بانک را از طریق سامانه نظام پیشنهادات، مرحله‌ای در جهت شناسایی زمینه های قابل بهبود سازمان دانست و تصریح کرد: ایجاد جو سازمانی مناسب و فرصت برای افزایش مشارکت فکری کارکنان در امور بانک به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از مواهب مادی و معنوی این مشارکت از مهمترین اهداف نظام پیشنهادهاست.

مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه یکی از نظام‌های مدیریتی پویا که نقش بسیار مهمی در توسعه منابع انسانی و در نتیجه در فرآیند توسعه کلی یک سازمان دارد نظام مدیریت مشارکتی است، خاطرنشان کرد: از نظام پیشنهادها به عنوان ساده‌ترین، رایج‌ترین و گسترده‌ترین ابزار مدیریت مشارکتی یاد می‌شود.

به گفته وی مشارکت دادن کارکنان در بهبود حیطه‌های کاری خود از طریق پیاده‌سازی و گسترش نظام پیشنهادها، روشی موثر در زمینه مشکل‌یابی و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود روندها و رویه‌های کاری توسط افرادی است که بیشترین درگیری را با مشکلات دارند.

در این مراسم همچنین دکتر عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک دی ـ در زمینه لزوم راه‌اندازی این سامانه در بانک و مراحل اجرایی شدن آن توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: در نظام مدیریت مشارکتی کلیه افراد سازمان درباره روش‌های حل مسائل و ارتقای بهره‌وری سازمان، فعالانه اندیشیده و حاصل آن را در قالب طرح‌ها و پیشنهادها به سازمان ارائه می‌کنند.

وی افزود: با آغاز به کار رسمی این سامانه از این پس کارکنان بانک دی می‌توانند با ثبت پیشنهادهای خود علاوه بر مشارکت در تصمیم‌سازی و افزایش بهره‌وری بانک از مزایا و امتیازات پیش‌بینی شده نیز در روش اجرایی نظام پیشنهادها بهره‌مند شوند.

همچنین یزدان یزدانی ـ رییس اداره مطالعات و توسعه بانک دی ـ ضمن ارائه توضیحاتی درباره پیشینه تاریخی اجرای نظام پیشنهادات در سایر کشورها و پیامدهای مثبت آن برای سازمان‌ها، نحوه کار با این سامانه و چگونگی ثبت پیشنهادات در سامانه را تشریح کرد.

کد خبر: 1768

این را نیز بررسی کنید

تامین مالی زنجیره‌ای ۷۰ درصد منابع تخصیصی به سرمایه درگردش را آزاد می‌کند

امیرحسین مزینی، معاون پژوهشی پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: بانک مرکزی در قالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *