دوشنبه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

روابط عمومی بانک آینده برتر شناخته شد

 

در دوازدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی و بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، ۸ مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی–آموزشی، درمجموع ۶۵۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی‌های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.

در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی، صادرشد.

از دیگر برنامه‌های این سمپوزیوم، رونمایی از ۱۱ کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی ۵۵ برگزیده حوزه‌های علمی و عملی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ بود.

پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی‌ها برپایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامه‌های ارتباطی باشیم. این رویداد در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

کد خبر: 1782

این را نیز بررسی کنید

برپایی موکب های بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین

بانک ملی ایران در کنار ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین در راستای مشارکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *