در دوازدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی و بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، ۸ مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی–آموزشی، درمجموع ۶۵۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومیهای کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.
در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بینالمللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی، صادرشد.
از دیگر برنامههای این سمپوزیوم، رونمایی از ۱۱ کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی ۵۵ برگزیده حوزههای علمی و عملی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ بود.
پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومیها برپایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامههای ارتباطی باشیم. این رویداد در مرکز همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
کد خبر: 1782