پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدار نمایندگان مردم رشت و فسا در مجلس با مدیرعامل بانک کشاورزی

در ادامه سلسله نشست های مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و موکلان ایشان، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی بعد از ظهر سه شنبه ۲۶ آبان ماه در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی میزبان نمایندگان مردم شریف رشت و فسا در مجلس شورا ی اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در این جلسه دکتر حسن تامینی لیچانی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدحسن دوگانی نماینده مردم محترم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات برجسته وخدمات ارزنده دکتر شهیدزاده در مدت یکسال تصدی مدیریت بانک کشاورزی ، عملکرد این بانک در راستای توسعه و رونق بخش کشاورزی و ارتقای معیشت کشاورزان را بسیار موثر و سودمند دانستند .

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین راهکارهای حل مشکلات کشاورزان، الزامات توسعه بخش کشاورزی و پیشنهاداتی برای بهینه سازی و اقتصادی سازی تولیدات بخش ارائه و درخصوص نحوه تعامل و همکاری ها گفتگو شد.

شایان ذکر است در این سلسله نشست ها نمایندگان مجلس با همراهی موکلان خود، به طرح مشکلات و چالش ها می پردازند و روش ها و راهکارهای حل این مسائل در حضور مدیرعامل بانک کشاورزی، طرح و ارزیابی می شود.

کد خبر: 1778

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *