شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۱۳ میلیارد ریال وام بیمه‌ عمر در بیمه کوثر

شرکت بیمه‌ کوثر در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان در شش‌ ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد ریال وام به بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و اعلام مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه‌ کوثر، در این دوره ۳۰۶فقره وام به بیمه‌شدگان اعطاء شده است که نسبت‌به شش‌ماه دوم سال گذشته تعداد وام‌ها ۳۲درصد و از حیث مبلغ ۳۰درصد رشد داشته است.

روح ا… عظیمی افزود: طی مدت کمتر از دوسال حدود ۱۲۵۰فقره وام به مبلغ حدود ۵۰ میلیارد ریال به بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری صادره شرکت بیمه کوثر اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ بیش از ۱۹میلیارد و۵۵۰ میلیون ریال بابت ۸۹۱فقره پرونده پرداخت اندوخته در شش‌ماهه اول سال‌جاری پرداخت شده است، خاطرنشان‌کرد: مبلغ بیش از یک‌میلیارد و۱۷۰میلیون ریال به ۲۶۹فقره پرونده پرداخت اندوخته در حوزه بیمه‌نامه‌های انفردی و مبلغ بیش از ۱۸میلیاردو۳۷۰میلیون ریال به ۵۹۵فقره پرونده پرداخت اندوخته در حوزه بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری نیروهای‌مسلح پرداخت شده است.

مدیر بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری با بیان اینکه در راستای توسعه بیمه‌های زندگی در میان آحاد جامعه اختیار صدور بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری به حدود ۲۰۰نماینده واگذار شده است، تصریح‌ کرد: تدوین و پیاده‌سازی دستورالعمل جذب نمایندگان تخصصی بیمه عمر با همکاری مدیریت امور شعب و نمایندگان جهت توسعه شبکه فروش و نظارت مستمر بر بیمه‌نامه‌های صادره نمایندگان ازجمله اقدامات صورت گرفته ازسوی ستاد شرکت در این زمینه است.

روح ا… عظیمی با تأکید بر این مطلب که سود علی‌الحساب و روزشمار ۱۸درصد در پنج‌سال اول و سود مشارکت در منافع به میزان ۸۵درصد در بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری پرداخت می‌گردد، یادآورشد: ۲۵/۰۶ درصد سود قطعی در سال ۹۳ به بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری اختصاص یافته است که این موضوع از مزیت‌های رقابتی بیمه‌کوثر است.

کد خبر: 1654

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *