در حالی که این روزها پیدا کردن شماره تلفن و یا مذاکره با یک مقام دست چندم دولتی کار مشکلی است، مقامات ارشد شرکت بیمه پارسیان امکان مذاکره مستقیم مردم با خود را فراهم کردهاند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک و بیمه، در کشور ما آن قدر بوروکراسی اداری پیچیده و سخت وجود دارد که گاه انجام دادن یک کار ساده ممکن است ساعتها و بلکه روزها وقت مراجعان را تلف کند. از سوی دیگر گاه برخی کارها فقط به دست مدیران حل میشود و کارشناسان و کارمندان در این میان بیتقصیرند.
اما در مواقعی، این مشتریان هستند که از عملکرد کارمندان و کارشناسان ناراضیاند. در چنین مواقعی است که مردم باید دست به دامن مدیران شوند. با این حال ممکن است ارباب رجوع به هر دلیلی بخواهد مسالهای را با مدیر مربوطه در میان بگذارد.
در کشور ما متاسفانه فضا به گونهای است که اغلب مدیران تلاش میکنند خود را از مراجعه مستقیم مردم دور نگه دارند. این فضا آن قدر ترویج شده که گاه حتی خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان نیز در ارتباط گرفتن با مدیران ناکام میمانند.
در چنین شرایطی اما شرکت بیمه پارسیان فضای تازهای را ایجاد کرده است. این شرکت نام و نام خانوادگی، مسئولیت، آدرس ایمیل و حتی شماره موبایل همه مدیران، از مدیرعامل تا مدیران میانی و مسئولان رشتههای مختلف بیمهای خود را بر روی سایت شرکت منتشر کرده است.
این اقدام از آن جهت قابل تقدیر است که همه مشتریان میتوانند بدون واسطه با مدیران شرکت در تماس باشند. واقعیت این است که بیمهگزار از آن جهت که حق بیمه میپردازد، به نوعی سهامدار شرکت نیز محسوب میشود. به همین دلیل ارتباط داشتن او با مدیران و گردانندگان شرکت باید ممکن باشد.
در شرایط کنونی کشور ما، این اقدام بیمه پارسیان بسیار قابل تقدیر و البته کم سابقه است.
کد خبر: 1591