شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شفاف‌سازی از سیاست‌های بیمه دانا است

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا شفاف سازی، تقویت توانگری مالی از طریق ارتقاء شاخص نقدینگی، وصول مطالبات و همچنین اصلاح ترکیب پرتفوی را بعنوان سیاست های این شرکت در سال جاری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دکتر جعفری در جلسه شورای مدیران این شرکت ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر و هفته دفاع مقدس، به حادثه تلخ جان باختن زائران در منا اشاره کرد و این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

وی حفظ منافع سازمانی را از اولویت های هیأت مدیره دانست و افزود: بیمه دانا دارای برتری های زیادی در صنعت بیمه است که ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند و وجود مدیران حرفه ای در آن از جمله این مزیت هاست که می بایست با برنامه ریزی درست این ظرفیت ها در جهت منافع سازمانی هدایت شوند.

دکتر جعفری ضمن تحلیل بازار بیمه کشور، عملکرد شرکت بیمه دانا را در نیمه اول سال جاری در مقایسه با بازار بیمه، به ویژه در شاخص های رشد حق بیمه ، سهم بازار، نقدینگی ، وصول مطالبات و ترکیب پرتفوی ، مورد ارزیابی قرارداد و گفت: اگر چه بخشی از این عملکرد نتیجه اجرای سیاست شفاف سازی است، ولی با استفاده بهینه از برخی ابزارها و ظرفیت‌های موجود می توان این شاخص‌ها را بهبود بخشید که باید با تلاش و همدلی بیشتر و اهتمام ویژه به سیاستهای راهبردی در نیمه دوم سال شاخص های نامطلوب را ترمیم کرد و در پایان سال مالی ، مناسب ترین پرتفوی را با توجه به میزان توانگری مالی و با حاشیه سود خالص مورد انتظار ارائه نمود.

وی پیگیری وصول مطالبات معوق را از وظایف و رسالت‌های مهم مدیران زحمتکش و دلسوز شرکت بیمه دانا دانست و با تأکید بر اصلاح پرتفوی افزود: برای هیأت مدیره به عنوان نماینده سهامداران شرکت، دستیابی به پرتفوی اقتصادی و حاشیه سود مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم این مهم به نحو مطلوب در نیمه دوم سال اتفاق افتد.

رئیس هیأت مدیره در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت موجود فضاها و ابنیه اداری، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های شرکت و فضاهای اداری را مورد تأکید قرار داد و از مدیریت متبوع خواست تا برنامه جامعی در خصوص انجام این مهم و ساماندهی ساختمانهای اداری و نحوه چیدمان اداری دردستورکار هیأت مدیره قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود، مسئولیت پذیری، مشورت پذیری و استفاده از خرد جمعی دراتخاذ تصمیمات حرفه‌ای و تخصصی ،روحیه تعامل ، همکاری و همدلی ، انتفاد پذیری ، پرهیز از حاشیه ها، رعایت ضوابط ومقررات و مصوبات هیأت مدیره ، تکریم ارباب رجوع ، احترام به نظرات دیگران ، انتخاب درست کارکنان و تیم کاری و رعایت تقوای الهی را از جمله ویژگی‌های مدیران موفق ذکر کرد.

کد خبر: 1452

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *