سه شنبه , ۲۵ دی ۱۴۰۳

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی بیمه کوثر

سامانه اطلاع‌ رسانی بیمه کوثر در راستای تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی و افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و اعلام مدیر فن‌اوری و اطلاعات بیمه کوثر، معرفی خدمات و محصولات جدید بیمه‌ای و اطلاع‌رسانی سریع و شفاف به بیمه‌گذاران و نیز دسترسی آسان بیمه‌گذاران به آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌ها ازجمله مزایای این سامانه است.

حسن سعیدی این سامانه را ابزاری برای مشتری‌مداری و اطمینان‌بخشی به بیمه‌گذاران برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاع‌رسانی به آن‌ها از صدور بیمه‌نامه، تاریخ انقضاء بیمه‌نامه، دعوت به تمدید قرارداد، میزان و نحوۀ پرداخت غرامت، تبریک اعیاد مذهبی و ملی و سالروز تولد مشتریان و دیگر اقدامات می‌توانیم در راستای جلب و افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان گام برداریم.

وی یادآورشد: پس از طراحی، تکمیل و گذر از مرحلۀ آزمایشی این سامانه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر: 1298

این را نیز بررسی کنید

بیمه سینا

ارتباط مشتریان با بیمه سینا ۲۴ ساعته شد

سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا از ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرکز تماس این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *