سامانه اطلاع رسانی بیمه کوثر در راستای تسهیل و تسریع در خدمترسانی و افزایش سطح رضایتمندی بیمهگذاران راهاندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و اعلام مدیر فناوری و اطلاعات بیمه کوثر، معرفی خدمات و محصولات جدید بیمهای و اطلاعرسانی سریع و شفاف به بیمهگذاران و نیز دسترسی آسان بیمهگذاران به آخرین وضعیت بیمهنامهها ازجمله مزایای این سامانه است.
حسن سعیدی این سامانه را ابزاری برای مشتریمداری و اطمینانبخشی به بیمهگذاران برشمرد و خاطرنشانکرد: با برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاعرسانی به آنها از صدور بیمهنامه، تاریخ انقضاء بیمهنامه، دعوت به تمدید قرارداد، میزان و نحوۀ پرداخت غرامت، تبریک اعیاد مذهبی و ملی و سالروز تولد مشتریان و دیگر اقدامات میتوانیم در راستای جلب و افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان گام برداریم.
وی یادآورشد: پس از طراحی، تکمیل و گذر از مرحلۀ آزمایشی این سامانه مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
کد خبر: 1298