جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح میز خدمات‌ بیمه‌ای کوثر در مؤسسه اعتباری کوثر اصفهان

میز خدمات بیمه‌ای کوثر در راستای ارائه خدمات به مشتریان و اجرایی شدن طرح بانک‌بیمه در شعبۀ مؤسسه اعتباری کوثر اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، مدیر شعبۀ اصفهان شرکت در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شرکت بیمه کوثر و مؤسسه اعتباری کوثر و مشتریان آن‌ها برگزار شد، گفت: حضور بیمۀ‌ کوثر در این مؤسسه یک افتخار است و امیداریم با تعامل برقرار شده، بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.

عباسعلی اصلانی خاطرنشان‌کرد: این شرکت ازسال۱۳۸۹ با داشتن ۱۵نمایندگی حقیقی کار خود را آغاز و بعد از گذشت چهارسال علاوه‌بر اینکه این نمایندگان حقیقی تعدادشان به ۸۰نماینده رسید، توانست ۲۱باجه را نیز فعال کند.

وی با تأکید بر اینکه شعبۀ بیمۀ‌کوثر در اصفهان بین سایر شعب در کشور جزء پنج‌شعبۀ اول است، تصریح‌کرد: این موفقیت، از تولید حق‌بیمه و فروش بیمه‌ها کسب شده است.

مدیر شعبۀ اصفهان بیمۀ‌کوثر گفت: ۲۲شعبه مؤسسۀ اعتباری کوثر در سطح استان اصفهان داریم و امروز خوشحالیم که توانستیم نخستین میزخدمات بیمه‌ای را در یکی از این شعب به بهره‌برداری برسانیم تا مشتریان علاوه بر دریافت خدمات بانکی از خدمات بیمه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

مدیر مؤسسۀ اعتباری کوثر اصفهان نیز در این مراسم بیان‌کرد: با همکاری شرکت بیمۀ‌کوثر، به‌منظور ارائۀ خدمات ویژه و جدید به مشتریان در راستای خدمات بانکداری الکترونیک، میز خدمات‌ بیمه‌ای در شعبۀ حکیم نظامی اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر: 1233

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *