پنج شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹
خانه » بیمه » افتتاح ساختمان جدید شعبه خراسان‌ رضوی بیمه کوثر

افتتاح ساختمان جدید شعبه خراسان‌ رضوی بیمه کوثر

ساختمان جدید شعبه خراسان‌ رضوی شرکت بیمه کوثر در راستای تسریع در ارائۀ خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان افتتاح شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و به به نقل از مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه کوثر، مراسم افتتاح ساختمان در سالن فرهنگیان استان و باحضور مدیرعامل شرکت و مقامات عالی‌رتبۀ لشکری و کشوری استان و همچنین مقام ارشد ودجا، فرماندهی نیروی‌ا‌نتظامی، مدیرکل ساتا، معاون مدیر اقتصادی استانداری، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس، مدیر مؤسسۀ مالی و اعتباری، عضو شواری شهر و مدیران و رؤسای صنایع نظامی وابسته به ودجا، مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌ای استان و نمایندگان بیمۀ‌کوثر برگزار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در این مراسم با بیان اینکه ترویج و توسعۀ صنعت بیمه در جامعه و بهره‌مندی آحاد جامعه از مزایای انواع خدمات بیمه‌ای، نیازمند فرهنگ‌‌سازی در جامعه است، گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت بیمه در کشور ما عدم وجود فرهنگ بیمه است و درخواست من از رسانه‌ها این است که نقش مهمی را در ایجاد فرهنگ بیمه ایفاء کنند.

عبدالرسول عطایی دربارۀ تمایز بیمۀکوثر با دیگر بیمه‌ها بیان‌کرد: یکی از وجوه تمایز این شرکت این است که در حوزه‌هایی که تاکنون بیمه‌ناپذیر بوده یعنی حوزۀ صنایع دفاعی وارد شده است.

وی افزود: وجه تمایز دیگر این بیمه نسبت‌به دیگر بیمه‌ها این است که سهام‌داران و بیمه‌گذاران ما در سراسر کشور از یک جمعیت قابل اعتماد برای مردم و کسانی‌که در جنگ حضور فعال داشتند، تشکیل شده است و این خود باعث ایجاد موجی مثبت برای فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه است.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه ما اعتقاد داریم و مدعی هستیم که وجه تمایز اساسی ما در روان‌سازی خدمات و پرداخت خسارت به مشتری است، تصریح‌کرد: بیمۀ‌کوثر در زلزلۀ آذربایجان و بوشهر و نیز سیل در شمال کشور اولین شرکتی بود که حضور پیدا کرد و از این طریق یک اعتمادسازی خوب در بین مردم ایجاد کرد.

عبدالرسول عطایی با اشاره به اینکه ما سعی داریم خدمات بیمه را گسترش دهیم، یادآورشد: درحالی‌که سهم بیمه‌های زندگی در کشور ۱۰درصد است، سهم این بیمه در بیمۀ‌کوثر بیش از ۱۷درصد است.
وی بیان‌کرد: ما توانستیم در حوزۀ بیمه‌های جدید مانند صعب‌العلاج، گردشگری، خاص بسیجیان و غیره به‌عنوان خط‌شکن ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان‌کرد: در حال‌حاضر ۹۰۰نمایندگی حقیقی، ۳۱شعبه در مراکز استان‌ها و نه‌شرکت حقوقی و بالغ‌بر ۳۰۰باجه ارائۀ خدمات که به‌طور تقریب در هزارو۵۰۰ نقطه در کشور خدمات ارائه می‌دهند.
عبدالرسول عطایی وی دستیابی به رتبۀ اول تا سال ۱۴۰۴ را چشم‌انداز شرکت عنوان و بیان‌کرد: در حال حاضر رتبۀ‌پنجم را در بین بیمه‌های خصوصی داریم.

وی گفت: متوسط رشد فروش بیمه‌نامه در چهارماه اول امسال در صنعت بیمۀ کشور ۷/۵درصد است درحالی‌که این نرخ در بیمۀکوثر ۳۸درصد است.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه تنها صنعتی که بعد از تحریم‌ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشت، صنعت بیمه بود، اظهارداشت: بعد از لغو تحریم‌ها حداقل با ورود شرکت‌های خارجی به صنعت بیمه، زمینۀ رشد و ارتقاء شرکت‌های داخلی در جهت ارائۀ خدمات بهتر فراهم می‌شود و از طرفی ما می‌توانیم از آموزش‌های بسیار خوبی بهره‌مند شویم.

عبدالرسول عطایی دربارۀ رقابت در بین شرکت‌های بیمه گفت: متأسفانه در کشور ما مفهوم رقابت و نرخ‌شکنی با هم تداخل پیدا کرده است و ما سعی داریم که نشان دهیم ارزان خریدن ملاک نیست و اعتقاد داریم رقابت باید فنی و تخصصی باشد و در این زمینه با روان‌سازی در خدمات، پرداخت خسارت به‌موقع، نوآوری و اعتمادسازی می‌توان در رقابت موفق بود.

وی در پایان تأکید کرد: اگر بیمه در جامعه فرهنگ‌سازی شود دیگر نیازی به حمایت دولت از حادثه‌دیدگان نیست و این وظیفۀ بیمه است که به‌عنوان پشتیبان، آرامش و آسایش را با ارائۀ خدمات جبران کند.

* کد خبر: 1044

این را نیز بررسی کنید

خدمات بیمه‌ای در ایام تعطیلی کرونایی متوقف نمی‌شود

با قرار گرفتن خدمات بیمه‌ای در گروه خدمات ضروری و تصویب “طرح جامع مدیریت هوشمند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *