چهارشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۳

افتتاح ساختمان جدید شعبه خراسان‌ رضوی بیمه کوثر

ساختمان جدید شعبه خراسان‌ رضوی شرکت بیمه کوثر در راستای تسریع در ارائۀ خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان افتتاح شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و به به نقل از مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه کوثر، مراسم افتتاح ساختمان در سالن فرهنگیان استان و باحضور مدیرعامل شرکت و مقامات عالی‌رتبۀ لشکری و کشوری استان و همچنین مقام ارشد ودجا، فرماندهی نیروی‌ا‌نتظامی، مدیرکل ساتا، معاون مدیر اقتصادی استانداری، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس، مدیر مؤسسۀ مالی و اعتباری، عضو شواری شهر و مدیران و رؤسای صنایع نظامی وابسته به ودجا، مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌ای استان و نمایندگان بیمۀ‌کوثر برگزار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در این مراسم با بیان اینکه ترویج و توسعۀ صنعت بیمه در جامعه و بهره‌مندی آحاد جامعه از مزایای انواع خدمات بیمه‌ای، نیازمند فرهنگ‌‌سازی در جامعه است، گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت بیمه در کشور ما عدم وجود فرهنگ بیمه است و درخواست من از رسانه‌ها این است که نقش مهمی را در ایجاد فرهنگ بیمه ایفاء کنند.

عبدالرسول عطایی دربارۀ تمایز بیمۀکوثر با دیگر بیمه‌ها بیان‌کرد: یکی از وجوه تمایز این شرکت این است که در حوزه‌هایی که تاکنون بیمه‌ناپذیر بوده یعنی حوزۀ صنایع دفاعی وارد شده است.

وی افزود: وجه تمایز دیگر این بیمه نسبت‌به دیگر بیمه‌ها این است که سهام‌داران و بیمه‌گذاران ما در سراسر کشور از یک جمعیت قابل اعتماد برای مردم و کسانی‌که در جنگ حضور فعال داشتند، تشکیل شده است و این خود باعث ایجاد موجی مثبت برای فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه است.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه ما اعتقاد داریم و مدعی هستیم که وجه تمایز اساسی ما در روان‌سازی خدمات و پرداخت خسارت به مشتری است، تصریح‌کرد: بیمۀ‌کوثر در زلزلۀ آذربایجان و بوشهر و نیز سیل در شمال کشور اولین شرکتی بود که حضور پیدا کرد و از این طریق یک اعتمادسازی خوب در بین مردم ایجاد کرد.

عبدالرسول عطایی با اشاره به اینکه ما سعی داریم خدمات بیمه را گسترش دهیم، یادآورشد: درحالی‌که سهم بیمه‌های زندگی در کشور ۱۰درصد است، سهم این بیمه در بیمۀ‌کوثر بیش از ۱۷درصد است.
وی بیان‌کرد: ما توانستیم در حوزۀ بیمه‌های جدید مانند صعب‌العلاج، گردشگری، خاص بسیجیان و غیره به‌عنوان خط‌شکن ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان‌کرد: در حال‌حاضر ۹۰۰نمایندگی حقیقی، ۳۱شعبه در مراکز استان‌ها و نه‌شرکت حقوقی و بالغ‌بر ۳۰۰باجه ارائۀ خدمات که به‌طور تقریب در هزارو۵۰۰ نقطه در کشور خدمات ارائه می‌دهند.
عبدالرسول عطایی وی دستیابی به رتبۀ اول تا سال ۱۴۰۴ را چشم‌انداز شرکت عنوان و بیان‌کرد: در حال حاضر رتبۀ‌پنجم را در بین بیمه‌های خصوصی داریم.

وی گفت: متوسط رشد فروش بیمه‌نامه در چهارماه اول امسال در صنعت بیمۀ کشور ۷/۵درصد است درحالی‌که این نرخ در بیمۀکوثر ۳۸درصد است.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه تنها صنعتی که بعد از تحریم‌ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشت، صنعت بیمه بود، اظهارداشت: بعد از لغو تحریم‌ها حداقل با ورود شرکت‌های خارجی به صنعت بیمه، زمینۀ رشد و ارتقاء شرکت‌های داخلی در جهت ارائۀ خدمات بهتر فراهم می‌شود و از طرفی ما می‌توانیم از آموزش‌های بسیار خوبی بهره‌مند شویم.

عبدالرسول عطایی دربارۀ رقابت در بین شرکت‌های بیمه گفت: متأسفانه در کشور ما مفهوم رقابت و نرخ‌شکنی با هم تداخل پیدا کرده است و ما سعی داریم که نشان دهیم ارزان خریدن ملاک نیست و اعتقاد داریم رقابت باید فنی و تخصصی باشد و در این زمینه با روان‌سازی در خدمات، پرداخت خسارت به‌موقع، نوآوری و اعتمادسازی می‌توان در رقابت موفق بود.

وی در پایان تأکید کرد: اگر بیمه در جامعه فرهنگ‌سازی شود دیگر نیازی به حمایت دولت از حادثه‌دیدگان نیست و این وظیفۀ بیمه است که به‌عنوان پشتیبان، آرامش و آسایش را با ارائۀ خدمات جبران کند.

کد خبر: 1044

این را نیز بررسی کنید

سرمد

برگزاری همایش تجلیل رانندگان قانون‌مند با حمایت بیمه سرمد

همایش تجلیل از رانندگان قانون‌مند شهر یزد با همت سندیکای بیمه‌گران ایران، شورای هماهنگی شرکت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *